ממה חושש תושב באמת?

ממה תושב חושש יותר, קאסמים, גראדים ושאר כלי משחית, או לגור ולחיות סמוך למפעלים פטרוכימיים לטיפול בגז גולמי, ומעל מנהרת צינורות של גז גולמי נפיץ ורעיל, בלחץ עצום?

16.09.2014 מאת: אפרת קיזמכר
ממה חושש תושב באמת?

עמיר פרץ: "תושב שדרות שישאל ממה הוא חושש יותר קאסמים או אבטלה לא בטוח שיתן תשובה חד משמעית. המשימה שלנו היא לחזק את הדרום ואת הפריפריה למען החזון הציוני.!"

כולנו דרום ועם הדרום!

יחד עם זאת, אם תשאל השר עמיר פרץ, תושב ישובי מגידו, יקנעם, בת שלמה, דליאת אל כרמל, עוספיא, ממה הוא חושש יותר, קאסמים, גראדים ושאר כלי משחית, או לגור ולחיות סמוך למפעלים פטרוכימיים לטיפול בגז גולמי, ומעל מנהרת צינורות של גז גולמי נפיץ ורעיל, בלחץ עצום, לא בטוחה שגם הוא ייתן לך תשובה חד משמעית.

המשימה שלכם כנציגינו בכנסת, לדאוג לזכותם הבסיסית של כלל תושבי ישראל לחיות חיים בריאים ומוגנים!

אני כותבת בעקבות מה שהעלה השר פרץ בדף הפיסבוק שלו

עמיר פרץ: "ביום שישי נפגשתי עם חברי המועדון המסחרי והתעשייתי שם אמרתי כי  אנחנו מנהלים מלחמה עם ארגוני הטרור אבל אין לנו מלחמה עם העם הפלסטיני. בהפסקת האש השגנו חיבור אסטרטגי עם מצרים וגיבוי מהקהילה הבינלאומית זוהי העוצמה שלנו לעתיד. תופעת דאעש ועריפת ראשים הביאה להתפקחות המערב והקמת קואליציות נגד הקיצוניים אבל הביאה גם להבנה שיש גורמים מתונים בעולם המוסלמי שאיתם אפשר לייצר תפיסה חדשה לגבי המתרחש סביבנו.

בזמן ההידברות עם הפלסטינים מדינת ישראל הרוויחה המון. הידברות היא נכס לחיזוק מעמד ישראל בקהילה ללא הידברות נהיה מבודדים וזה הזמן להיערכות מחדש במזרח התיכון.

נפלו חומות בישראל בזמן המלחמה, לסולידריות החברתית הייתה עוצמה והיא נכס שצריך לנצל. מס מלחמה , מס סולידריות או כל שם אחר הוא הזדמנות לכולם להיות שותפים לערבות ההדדית וסיוע לדרום ולא קיצוצים שהם נטל על השכבות החלשות בלבד .כן התייחסתי לנושא  מע"מ אפס ואמרתי כי זה תחבושת נחמדה אבל אם רוצים לפתור את בעיות הדיור צריך לבנות ולהגדיל את ההיצע . בנייה תקציבית על ידי המדינה של 100 אלף דירות.

ועדת אלאלוף עשתה עבודה טובה אבל הקיצוצים במשרדי הממשלה יפגעו בישום המלצותיה. הקיצוץ יפגע בשרותים החשובים ביותר עבור האזרחים שהכי זקוקים להם רווחה בריאות חינוך האיומים החברתים לא פחות משמעותים מהאיומים הביטחונים  תושב שדרות שישאל ממה הוא חושש יותר קאסמים או אבטלה לא בטוח שיתן תשובה חד משמעית. המשימה שלנו היא לחזק את הדרום ואת הפריפריה למען החזון הציוני.!!".

תגובות

מומלצים