חיילי גדוד חרב בפעילות למען החברה בכפרי הכרמל

חיילים מפלוגת המסלול ומפלוגת הטירונים של הגדוד הדרוזי חרב הגיעו לדאלית אל כרמל ולעוספיא ליום מיוחד בסימן תרומה לקהילה, רגע לפני מסע הכומתה ופעילות שוטפת בגבול.

16.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חיילי גדוד חרב בפעילות למען החברה בכפרי הכרמל

החץ הראשון גם בתרומה לקהילה, חיילים מגדוד 299 פלוגה ח' מחזור אוגוסט 2014 ומרץ ואוגוסט התפרסו בין כותלי בתי הספר ליום בו ניקו, סדרו ועזרו ובעיקר התחברו לתלמידים ולתושבים המקומיים.

כל מי שפגש אותם לא הפסיק להתרגש מהיחס ההדדי והחיבור המהיר בין לובשי המדים לאוכלוסייה שקיבלה אותם בכבוד שמלווה בהרבה הערכה.

בסיום היום ההתנדבותי הוענקו לחיילים ולמפקדים תעודות הערכה וכבוד ע"י ראשי המועצות בדליה ועוספיה.

במסגרת ההתנדבות סייעו החיילים בשיפור חזות הכפרים כחלק מחיזוק הקשר עם התושבים ועידוד הגיוס לגדוד הדרוזי. "אנחנו מחפשים מקומות שעוד לא היינו בהם" סיפר סרן ג'עווד עמר, מפקד המגמה של הגדוד.

"הרגשנו שאנחנו צריכים להשקיע ולהגיע לאזור עוספיה ודאלית אל כרמל. המטרה היא קודם התרומה לקהילה וחיזוק הקשר עם התושבים בכפר", הוסיף עמר.

חיילי 299

אותם חיילים מפלוגת המסלול שהשתתפו ביום התרומה לקהילה, יעברו מחר את מסע הכומתה שלהם, שלב נוסף ומשמעותי בדרכם להיות לוחמים בגדוד "חרב" שעתידים לתפוס בקרוב "קו" בגבול הצפון ולשמור על הבית.

מסע הכומתה צפוי לעבור בין הכפרים הדרוזים בגליל, מסע שמאופיין בחיבור חזק למשפחות, לבני העדה ולתושבי הגליל.

עדי, מ"מ מפלוגת המסלול, שיצעיד מחר בגאווה את חייליו בדרך לכומתה הנכספת, מסכם כי הקיום של הגדוד חשוב ביותר בגלל היותו "גדוד המפתח את האנשים".

שיהיה להם בהצלחה!

 

תמונות מדליה בסרטון

{YouTubeVideo id=9JfJXlz6qTo}

תגובות

2. חלבי האדי לפני 10 שנים
כל הכבוד
1. מוניר חמדאן לפני 10 שנים
פעולה התנדבותית

מומלצים