ד"ר נימר חלבי בסטאז'רים המצטיינים של השנה

השנה השביעית ברפואה היא שנת הסטאז', שנה שבה עוברים הרופאים לעתיד בין המחלקות השונות בבית החולים וחווים ומרגישים את הרפואה האמיתית, בטכס שנערך בהנהלת ביה״ח כרמל הוענקו לסטאז'רים המצטיינים תעודות הוקרה ושי כספי.

20.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ד"ר נימר חלבי בסטאז'רים המצטיינים של השנה

בכל שנה עוברים בבית החולים כרמל עשרות סטאז'רים ומתוכם בולטים וזוהרים הסטאז'רים המצטיינים.

ד״ר רעות לוצקי אחראית הסטאז'רים בביה"ח כרמל בשיתוף וועדת מומחים בחרו את הסטאז'רים המצטיינים של השנה.

הנבחרים בכרמל הם: ד״ר אלכס קורטני, ד״ר ליה שץ, וד״ר מייס עלי.  ד״ר נימר חלבי זכה בציון מיוחד לשבח על חריצות מיוחדת. דר נימר למד רפואה בסוריה ובא להמשך לימודים וסטאז' לכרמל.

ד״ר מרק צ'רנין ציין את ד״ר נימר ואמר כי הוא מתקדם בצעדי ענק אפשר לסמוך עליו. לאחר הסטאז' בחר ד״ר נימר להמשיך את ההתמחות שלו ברפואה פנימית במסגרת החטיבה הפנימית בכרמל בצמוד לד״ר צ'רנין.

בטכס מיוחד שנערך בהנהלת ביה״ח כרמל הוענקו לסטאז'רים המצטיינים תעודות הוקרה ושי כספי מיוחד כהוקרה על הצטיינותם.

המצטיינים

ד״ר רוני דיוקמן סגן מנהלת ביה"ח כרמל ואחראי תחום הסטאז'רים הודה לרופאים המצטיינים ואמר כי סטאז'ר מצטיין הוא זה שקשה להבדיל במחלקה בינו לבין עבודת מתמחה.

ד״ר רעות לוצקי אמרה  לסטאז'רים המצטיינים כי, אתם בלטתם מעל כולם והיו מרוצים מכם עם הצטיינות מיוחדת, אתם עשיתם משהו מעבר ויותר מהשאר ולכן הצטיינתם.  אתם יוזמים ומשתלבים חברתית.  זה לא פשוט כל חודש להחליף מחלקה אמרה דר לוצקי ואתם בלטתם בכל מחלקה ותודה על כל מה שעשיתם.

דר שי כהן מנהל החטיבה הפנימית בכרמל אמר בטכס לסטאז'רים המצטיינים כי כל אחד מהם בלט בביה"ח בצורה מיוחדת. ״זה מעבר לחריצות ורצון, זאת עשייה שמעל ומעבר״. אמר דר כהן.

ד״ר דיוקמן סיכם ואמר כי  מקצוע הרפואה אינו פשוט, אני שמח לראות אצלכם את האור בעיניים אני מאחל לכם שתמשיכו להיות מאירים ועם להט ורצון להצליח ולהיות רופאים טובים, אנחנו וכל ביה״ח כרמל גאים בכם, אתם דור העתיד של כולנו״.

בצילום- הסטאזרים המצטיינים בקבלת התעודות בכרמל- צילום אלי דדון

תגובות

מומלצים