חלוקת מלגות לחיילים מצטיינים בחטיבה 300

מלגות לימודים בסכום כולל של 186,000 שקלים, חולקו ל22 קצינים וחיילים המשרתים ב"עוצבת ברעם" שעל גבול הלבנון, חיילים בודדים קבלו חבילות שי והכל מהמרכז האקדמי כרמל.

21.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חלוקת מלגות לחיילים מצטיינים בחטיבה 300

22 קצינים וחיילים המשרתים ב"עוצבת ברעם" שעל גבול הלבנון קבלו בסוף השבוע מלגות לימודים מטעם המרכז האקדמי כרמל בחיפה.

בטקס נוסף שנערך במפקדת החטיבה בשומרה הוענקו חבילות שי ל-15  חיילים בודדים.

מפקד עוצבת ברעם אל"מ אלון מדנס ציין לשבח את פועלם ותרומתם המשמעותית של החיילים המצטיינים לחטיבה בפרט ולביטחון ישראל בכלל, ולצד זאת ציין את תרומתו הגדולה של המרכז האקדמי כרמל לחטיבה ולחברה כדוגמא ומופת לנתינה ולהצטיינות חברתית.

נשיא המרכז האקדמי כרמל פרופ' נחום ביגר: "ראינו במהלך מבצע 'צוק איתן'  שחיילים בודדים לא ממש בודדים, כשלהלוויית החייל שון כרמלי ז"ל הגיעו למעלה מ 20,000 איש." בפנותו לחיילים המצטיינים אמר פרופ' ביגר: אחת לשנה אנו רואים זכות להעניק מלגות לימודים לחיילים מצטיינים ונשמח לראות לא רק את המצטיינים אלא את כולכם. אנו מקווים שבעתיד הקרוב נקבל גם היתר להעניק תואר שני.  בתקופה האחרונה כל עם ישראל מביט צפונה קצת בחרדה, אך כשאנו באים לכאן ורואים את הנעשה  - זה מקנה לנו תחושת בטחון שיש על מי לסמוך".

בטקס נכחו גם יזם המרכז האקדמי מר אבי ביתן, סגן דיקן בית הספר למנהל עסקים ד"ר יוסי מלמד והמזכירה האקדמית גב' שושי אייזנברג.

חלוקת מלגות

המרכז האקדמי כרמל החל לאמץ את העוצבה כבר בשנת 2001 . האימוץ נועד לתמוך בחיילים וכן להשביח את הסגל במגוון פתרונות הוראתיים. בד בבד עם הענקת מלגות לימודים, מוענק גם שי לחיילים הבודדים וכן למשפחות השכולות.  במטה החטיבה הוקם חדר כושר  שנתרם על ידי המרכז האקדמי כרמל.  "בתור מפקד חטיבה יש לך את הפריווילגיה לבקש כל מה שתרצה" אמר יזם המרכז האקדמי מר אבי ביתן לאל"מ מדנס.

בתמונה: חיילת מצטיינת מקבלת מלגת למודים מנשיא המרכז האקדמי פרופ' ביגר.   מימינו אל"מ אלון מדנס מפקד עוצבת ברעם, וד"ר יוסי מלמד סגן דיקן בית הספר למנהל עסקים במרכז האקדמי כרמל. צילום: מרכז אקדמי כרמל, יחסי צבור.

תגובות

1. בני לפני 10 שנים
כל הכבוד על אימוץ חיילים בודדים ומצטיינים

מומלצים