נערים א הפועל ראני עוספיא מעמד של אלופים

בבית הנבחרות בשפיים התקיים טקס חלוקת צלחות אליפות, שחקנים הוגנים ושחקן מצטיין במחלק הנוער, במעמד מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר ומנהלת מחלקת הנוער אורית רז.

21.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נערים א הפועל ראני עוספיא מעמד של אלופים

סלימאן מרזוק יו״ר המועדון: "הישג כזה עוד לא היה אני גאה בשחקנים ובמאמן איאד רוחאנא, אני מבטיח שיהיו עוד הרבה הישגים אם זה בבוגרים, במחלקת הנוער ובילדים שלנו בבית ספר השייך למועדון, אני רוצה להודות לכל המאמנים של המועדון שמשקיעים ועובדים לילות כימים כדי להגיע להישגים כאלה ".

יש לציין שהשחקנים העניקו את הצלחת למשפחת ראני חלבי ז״ל, חייל צה"ל שנהרג בכביש 6 והיה שוערה של הקבוצה.

רמי ארכאב: "אני שמח להיות חלק ממועדון הכדורגל הפועל עוספיא, שהיום פעם נוספת מעלה את הכדורגל בעוספיא על הבמה המרכזית של מדינת ישראל, אנחנו הוכחנו שקבוצתנו לא נופלת משום קבוצה במדינה, היה מאוד מרגש להיות חלק מאירוע שבו מחלקים פרסים וצלחות אליפות למועדונים המובילים בארץ ולדעת שקבוצתנו היא אחת מהקבוצות המרכזיות במדינה בגילאי הנערים והנוער".

איאד רוחאנא:"אני מנצל את ההזדמנות לקרוא לתושבי הכרמל שאוהבים את הספורט לבוא בימי שבת לעודד את קבוצתנו, שחוזרת למשחק ליגה ביתי ראשון השנה בשבת הקרובה, ושואפת שוב לזכות באליפות גם השנה, בכדי להשיג את המטרות שלנו, נצטרך תמיכה ועידוד של קהל האוהדים בכרמל".

בהצלחה לשחקני והנהלת מועדון הפועל עוספיה.

הפועל עוספיא

תגובות

3. אחד לפני 10 שנים
כל הכבוד
2. כדורגל בדם לפני 10 שנים
כל הכבוד
1. עיספאוי לפני 10 שנים
גאה בכם

מומלצים