למען הקשישים באגף הרווחה בעוספיה

מועצת עוספיה אגף הרווחה וקופות חולים העניקו שי מכובד ופעילות לאורך כל היום לקשישים של עוספיה ודליה, ד"ר אמין זידאן, כאמלה אבו פארס, נגלה אבו גאזי ונוזהה חלבי שיתפו אותנו במתרחש.

23.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למען הקשישים באגף הרווחה בעוספיה

כמו בכל שנה לרגל החגים, גופים שונים בשיתוף הרשות המקומית, עורכים ימים למען הקשישים בכרמל, השנה היתה יחודית לאור המודעות של הקשישים לימים האלו ובמיוחד המתנות יקרות הערך שהוענקו ממפיצי התרופות בשיתוף ד"ר אמין זידאן מקופת חולים מאוחדת.

קשישי מרכז יום לקשיש בכרמל, בהנהלת נוזהה חלבי ושיך מרעי חלבי האחראי על המעורבות החברתית, בשיתוף מרכז צעירים של עוספיה, חידדו את הרצון להגיע ולתת לאותה אוכלוסיה את מה שבדיוק חסר לה, לשייך אותה ובעיקר להעריך אותה בימים אלה של החגים.

המפתיע שד"ר אמין זידאן הרצה לקשישים ובני משפחותיהם על סכנת הסיגריות ומחלות זיהומיות אחרות שצריך להיזהר מהם, במשך שעה שלמה הקשישים הלכו והתעניינו יותר ויותר בדברים שאמר ד"ר אמין .

מנהלת אגף הרווחה במועצת עוספיה נגלה אבו גאזי שעשתה יחד עם הצוות שלה את הכל לרווחת האורחים היקרים, בירכה אותם ואת תושבי עוספיה לרגל חג אלאדחה.

קשישים

הקשישים הביעו בפנינו שביעות רצון מהפעילות שמתקיימת עבורם, דיברו בעיקר על מרכז יום לקשיש שהחזיר אותם להיות בני 20 מאז שהם נמצאים בו, הם זוכים לפינוק רב מהצוות של המרכז.

 ד"ר אמין שיודע לגייס את כולם יפה, גייס גם את שפיק בדרייה, לתת כתף ביום המכובד הזה למען הקשישים.

ביום הזה עברו הקשישים שרשרת סדנאות שהוקמו בבניין הרווחה, בהם שמעו ושיחקו עם בעלי המקצוע שתרמו ליום הזה.

 

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=zardF9dI1WI}

תגובות

2. דר זידאן אמין לפני 10 שנים
אשרי הנותן ואשרי המקבל
1. עד לאירוע לפני 10 שנים
כל הכבוד

מומלצים