הדפסה לעסקים-סקירה

חברות בתחום ההדפסה עוסקות בהדפסה על מוצרי הלבשה וטקסטיל, זכוכית, מתכת, נייר ופלסטיק. הן מספקות גם שירותי כריכת ספרים ושירותי תמיכה.

23.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הדפסה לעסקים-סקירה

הנוף הוא תחרותי

הביקוש מונע על ידי צרכי הפרסום וצרכי המוצר של הלקוחות העסקיים. הרווחיות של חברות בודדות קשורה קשר הדוק לאפקטיביות של פעילות המכירות.

לגודל של החברות הגדולות יש יתרון ברכישת חומרים כמו נייר ודיו, כשהן משרתות לקוחות רבים עם צרכים אזוריים או לאומיים וכאשר הן מבקשות לעשות שימוש יעיל בפרסומים יקרים.

החברות הקטנות יכולות להתחרות ביעילות בעולם התחרותי על ידי מתן שירות מקומי טוב יותר בקטגוריה של מוצר ספציפי. אגב, תעשיית הדפוס המסחרי בארצות הברית מחולקת כאשר 50 מהחברות המובילות מהוות כ-30% מההכנסות.

מוצרים, תפעול וטכנולוגיה

מדפסות מסחריות מייצרות מגזינים, ספרי טלפונים, תוויות, עלוני פרסום, קטלוגים, מוספים לעיתון, שיווק באמצעות דיוור ישיר, דוחות של חברות והדפסות של דוחות פיננסיים אחרים, מדריכים בתחומים שונים, חומרים לקידום מכירות וטפסים עסקיים.

מלבד הדפסה על נייר, החברות יכולות להדפיס, כאמור לעיל, גם על מוצרי הלבשה וטקסטיל, זכוכית וכן הלאה. רוב המדפסות המסחריות מציעות ארבעה שירותים שונים:
- שירותי עיצוב ושירותי דפוס דומים אחרים.
- הדפסות בפועל.
- גימור (כולל קיפול, חיתוך וכריכה).
- השלמת הביצוע (כולל אריזה, אחסון ומשלוח), לעיתים קרובות על בסיס "בדיוק בזמן".

שירותים אחרים יכולים לכלול אריזה, ניהול מסדי נתונים, עיצוב אתרים, שירותי CD, הכשרה וייעוץ.
ציוד של תעשיית ההדפסה

חברות בענף ההדפסה מייצרות ומציעות מדפסות, מכונות צילום, סורקים ועוד. המוצרים בענף זה משמשים בדרך כלל לשימושים משרדיים, ומגוון המדפסות נע ממדפסת הזרקת דיו למדפסות לייזר שמיועדות לקבוצת עובדים.

הטכנולוגיה לרשות עולם ההדפסה

בימינו, חברות שמשכירות מכונה שיודעת לצלם, להדפיס, לסרוק ולקבל פקסים, מציעות שירותי תמיכה מרחוק בכל מקרה של תקלה. כלומר, ניתן לתקן את התקלה מבלי שהטכנאי יצטרך להגיע ישירות למשרד שבו עומדת מכונת הצילום.

בדרך כלל, כל שעל הלקוח לעשות זה להיכנס לאתר, למלא את הפרטים ולשלוח בקשה לתמיכה מרחוק. כיוון שמכונות אלה מחוברות לא רק לקו טלפוני (כדי לקבל ולשלוח פקסים, למשל) אלא גם לתקשורת אינטרנטית, אין בעיה לתמוך במכונה התקולה מרחוק.

במכונות שכאלה הלקוח לא נדרש לשלם עבור הדיו עצמו, אלא משלם תשלום חודשי עבור מספר פעימות המונה שרשמה הפעילות במכונת הצילום.

מדפסתאחד היתרונות של מכונת צילום משוכללת זו היא שמוקלדים בה כתובות ה-IP של המחשבים במשרד ושל כתובות הדואל של העובדים, כך שהם יכולים לסרוק חומרים מהמכונה ישירות אל המחשב שלהם. בכך המכונה גם חוסכת ומייעלת את השימוש בנייר.

השפעת טכנולוגיית ההדפסות על איכות הסביבה

יש מכונות בעלות תקן EcoSys המלמד על שמירת איכות הסביבה. מכונות אלה מצמצמות את ההשפעה של עולם הדפוס על הסביבה. הדבר נעשה במספר דרכים. קודם כל נעשה שימוש במוצרים מתכלים שאורך החיים שלהם ארוך במיוחד, כמו תוף קשיח שמאפשר להדפיס כ-300,000 דפים.

כדי לצמצם את הפסולת, יש מכונות שבהן מופרדים התוף והדוולופר ומיכל הטונר מספיק למספר רב של הדפסות. מכונות צילום יכולות לצמצם את העלויות אם תצרוכת החשמל שלהן נמוכה, אם הן יכולות לעבוד עם סוגי נייר שונים, ואם חבילת השירות שלה יוצרת סביבת עבודה שהיא זולה ויעילה.

המאמר באדיבות - http://www.yazamco.co.il/

תגובות

מומלצים