מפגש בין תרבויות למען החברה הישראלית

כאשר משלבים בני עדות שונות בארגון אחד למען הצלת חיים הדברים נראים אחרת, במפגש ברכות לחוגגי חגי תשרי לדרוזים וליהודים, מנכ"ל איחוד הצלה אלי ביר מתארח בדאלית אל כרמל

24.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מפגש בין תרבויות למען החברה הישראלית

העיתונות העולמית מתעניינת בסיפורם של מתנדבי ארגון איחוד הצלה, חובשים פרמדיקים שפועלים יום ולילה להגיע לכל אירוע בזמן הקצר למען טיפול בחולים, תאונות וכו', לשם זה הם הוכשרו ע"י הארגון.

החיבור המיוחד בשנים האחרונות בארגון, זה הצוות של יוני מריח בדאלית אל כרמל ועוספיה, שהשריש את פועלו, עמוק בארגון והנה הנהלת הארגון הבכירה מצאה זמן להגיע לברך לרגל החג של הדרוזים שחל בסוף החודש.

נשיא איחוד הצלה אלי ביר, ממייסדי הארגון אלי פולק , סמנכ"ל תפעול אליעזר היימן, מנהלי מרחב, הנהלה וחובשים רבים, התארחו בביתו של יונס מריח ראש צוות מתנדבים בארגון בכפרי הכרמל דאלית אל כרמל עוספיה, כאשר מלווים את הביקור הצוות ריאן עמאשה וחסין זידאן ומשתלמים של הארגון.

שיך פואד מריח שנפגע בתאונת דרכים לפני חודש, טופל באותו זמן בשעת בוקר ע"י הכוננים של איחוד הצלה, לשם כך מסר לנשיא הארגון מכתב הערכה ותודה על פועלם של מתנדבי הארגון.

שרונה שוורץ כתבת אתר THE BLAZE מארה"ב הגיעה לתעד את האירוע מתוך סקרנות, לגבי השילוב הזה בין עדות שונות, לאור המתח שיש במזרח התיכון בין הערבים ליהודים ובעיקר מחפשת את הכותרת "שפות שונות בבית אחד".

יוני מריח בעיקר מדבר על בעיות התקשורת ושמות הרחובות בכפרים, מה שמקשה על הגעה מהירה במקרים מיוחדים ולשם כך הם מפעילים אופנולנס.

אלי ביר שלמד על הדרוזים טוב מאוד, למרות שרוב זמנו הוא נמצא בחו"ל, מתייחס לשיתוף פעולה בין ארגון איחוד למד"א.

ריאן עמאשה שרואה בשיתוף הפעולה הזה, חשוב למען המתנדבים ולמען החברה, מנסה יחד עם חבריו להביא לפתרון לבעיות בהם הם נתקלים, במסגרת עבודתם להצלת חיים בכפרים.

המפגש

אליעזר היימן סמנכ"ל תפעול, מדבר על החיבור שאין כל הבדל עדתי, העיקר זה בא לתת שירות טוב ויעיל למען הסביבה המקומית בה נמצאים כל כונן וכונן ובעיקר מתייחס לעבודתם של צוות כפרי הכרמל במילה ש "דבר טוב לא עוזבים".

מוטי אלמליח אחראי על ההסברה בארגון, מסביר על הציודים שיש ברשותם של החובשים ובעיקר על השילוב התקשורתי של בני מיעוטים בארגון.

יש לציין לשבח את בני ביתו של יונס שנרתמים בכל מה שקשור לארגון איחוד הצלה מכל הלב, כתמיכה בעבודתם ההתנדבותית למען הצלת חיים, כל מי שנכח באירוע והיו רבים, ראו את הכבוד שקיבלו האורחים והמוזמנים לערב המיוחד הזה.

חשוב לסיים בנימה של ברכת חג שמח ושנה טובה לכל העדות אשר חוגגות בימים אלו.

 

לכל הדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=224jIBnP3ok}

תגובות

2. עספאני לפני 10 שנים
כל הכבוד למתנדבים
1. רמי לפני 10 שנים
בהצלחה לכם

מומלצים