האב נדאף: "הנוצרים במזרח התיכון בטוחים רק בישראל"

האב גבריאל נדאף שב לישראל מג'נבה, שם נאם במועצת זכויות האדם של האו"ם. בנאומו תקף האב נדאף את היחס של מדינות ערב לאזרחיהן הנוצרים ושיבח את יחסה של ישראל.

25.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האב נדאף: "הנוצרים במזרח התיכון בטוחים רק בישראל"

יום לפני הנאום בג'נבה, ערך האב נדאף מספר פגישות עם חברי פרלמנט וגורמים שונים מהדרגים המקצועיים במוסדות האיחוד האירופי בבריסל.

 

הביקור באירופה נערך ביוזמת ארגון "הפנים של ישראל", ארגון המקדם את ישראל בזירה הבינלאומית בקרב קובעי מדיניות ומובילי דעת קהל.

 

בנאום דרש נדאף מהעולם לעמוד לצד ישראל במאבקה בטרור.

האב נדאף: "מי שרוצה להשמיד את המדינה היהודית יחתום גזר דין מוות על הנוצרים החופשיים האחרונים בארץ הקודש".

דיווח קודם על פעילות האב נדאף בזירה הפנימית והבינלאומית

"נוצרים בישראל תומכים בצה"ל ומביעים סולידריות עם הנוצרים הנרדפים במזה"ת"

האב גבריאל נדאף יחד עם בני העדה הנוצרית בעצרת במושבה הגרמנית בחיפה הניפו את דגלי המדינה וקראו לעולם שלא לעמוד מנגד לרדיפת הנוצרים במזה"ת, בהפגנה לקחו חלק עטא פרחאת ואסואן אבו חמוד

בכיכר הבאהיים בחיפה קיימו חברי הלובי הנוצרי בישראל, פורום גיוס העדה הנוצרית ועמותות נוצריות נוספות הפגנה היסטורית ראשונה מסוגה וייחודית מאז הקמת מדינת ישראל.

במשך העצרת נשמעו קולות מנגד שגידפו את המשתתפים, בסוף העצרת דווח על תקיפת חיילית נוצרייה שלקחה חלק בעצרת, תלונה הוגשה במשטרה.

שאדי חלחול: "לאור מצבע "צוק איתן" והמלחמה בטרור הפוגע בחפים מפשע מתוך מטרה להפוך את מדינת ישראל למדינה אסלאמית, אנו נוצרים שחיים במדינת ישראל בחופש, ביטחון ושלווה החלטנו להביע מחאה ולהשמיע את קולנו בהפגנת תמיכה בחיילי צה"ל ובמדינת ישראל ובהבעת סולידריות עם אחינו הנוצרים ברחבי המזרח התיכון שאינם נהנים מחיים חופשים כמו החיים במדינת ישראל".

"אנו קוראים לאיחוד האירופי ולמדינות המערב לפעול להפסקת רצח העם והגירוש האתני של הנוצרים מסוריה, עירק, לבנון, מצרים, עזה, אירן וטורקיה ולפעול למען זכויותיהם ברשות הפלסטינית ולהפסיק לתקוף ולהחרים את ישראל על מלחמתה בטרור".

לצד התמיכה בחיילי צה"ל ובצדקת הדרך של מדינת ישראל וצה"ל במלחמתם בארגוני טרור, המפגינים הנוצרים מחאו על שתיקת המערב אל מול רצח העם הנוצרי והארמי במזרח התיכון וגירושו מארץ אבותיו בעירק, סוריה ולבנון על ידי ארגוני ג'יהאד איסלאמי קיצוני כדוגמת חמאס, דאעש, אל-קעידה, הגי'האד האיסלמי ואחרים ומדינות ערביות ואסלאמיות התומכות וממנות את אותם ארגונים.

מהעצרת בחיפה

שאדי חלחול: " אנחנו חושפים את המוסר הכפול, הצביעות העולמית והאירופית והתנהלותם בסכסוך במזרח התיכון והיחס המועדף שהם נותנים לערבים על חשבון אוכלוסיות לא ערביות והתעלמות מוחלטת מזכויות לאומיות, דתיות, תרבותיות ודמוקרטיות שמגיעות להם בארץ אבותיהם".

שאדי חלחול: "אנו קראים לאיחוד האירופי, לארה"ב ולמדינות המערב ולארגוני זכויות אדם שלא עושים מספיק או לא עושים כלל למען הגנת נוצרים נרדפים במזרח התיכון, להפסיק לעצום עיניים ולא לשתוק מול הזוועות ולהתחיל לפעול לאורם של ערכים הומניטריים.

אנו קוראים להם לתקוף את הטרור ולא את מדינת ישראל וצה"ל שמגנים על אוכלוסייה אזרחית שסובלת מהטרור של חמאס".

דברים שאמרו האב גבריאל נדאף ועטא פרחאת בעצרת, בסרטון.

{YouTubeVideo id=Y3exfjDqjw8}

תגובות

3. מעוספיה לפני 10 שנים
שכל העדות ילמדו מהאב נדאף
2. נור לפני 10 שנים
עשה ערך עצום לבני עדתו
1. נוצרי לפני 10 שנים
ישר כוח

מומלצים