בניצחון בליגת בית חולים כרמל יש חלק לעוספיה

קבוצת העובדים של בית חולים כרמל שמוביל קפטן הקבוצה פדל אבו סעדה גברה על קבוצת הרופאים שמוביל ד"ר זאב גולדיק, כוכב המשחק היה חטאר אבו רוקון ממחסן ציוד רפואי.

27.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בניצחון בליגת בית חולים כרמל יש חלק לעוספיה

המתח היה בשיאו כשקבוצות הכדורגל של רופאי ועובדי ביה"ח כרמל הגיעו לתוצאת התיקו 5-5. הם נלחמו כמו אריות וחתכו את מגרש הכדורגל לאורך ולרוחב כשהם נלחמים על כל כדור עם כל הלב וכל הנשמה.

הם שפכו הרבה זיעה על המגרש אבל בסופו של משחק גברה קבוצת העובדים על קבוצת הרופאים, ועובדי כרמל ניצחו 8-5 את קבוצת הרופאים.

הגדיל לעשות ד"ר פאדי חאזן האורתופד שבקבוצה שתקע לחיבורים 2 גולים מהיפים ביותר שנראו העונה. גול אחד לטובת קבוצת הרופאים וגם גול עצמי לטובת קבוצת העובדים....

את פרויקט משחק הכדורגל בין הקבוצות מובילים עם הרבה אהבה ד"ר זאב גולדיק שהוא גם קפטן קבוצת הרופאים, ופדל אבו סעדה עובד חדר ניתוח, קפטן קבוצת העובדים.

מאז שהיה תינוק קטן מחובר פדל מכרמל למגרש הכדורגל.הוא היה שחקן בכיר במכבי עוספיה שבליגה, ועד היום הוא משחק ומכדרר כבר יותר מ 30 שנה.

בקבוצת העובדים בלטו על המגרש דאוד אחסן מחדר ניתוח, דוב מאספקה סטרילית, איתן שוורץ מנהל השינוע, עמר ואמיר ממכון הריאות ועוד שחקני רכש מובילים.

בקבוצת הרופאים בלטו ובעתו לכיוון הרשת באופן כללי, ד"ר גולדיק הקפטן, ד"ר אסאדי רבח מחדר ניתוח, ד"ר עפאנה ממחלקת הרדמה, ד"ר אריק עדן, וד"ר גבי ובר מנהל הזיהומים שהתגלה ככוכב והבקיע גול ענק, ד"ר אריה ביטרמן ניהל שיחות טקטיות וניהל את המשחק בכישרון רב מקו המגרש.

כוכב המשחק היה חטאר אבו רוקון ממחסן ציוד רפואי שהושאל לקבוצת הרופאים ועצר בגופו בשער הקבוצה עשרות גולים מסוכנים ביותר.

לאחר המשחק הלכו כולם לחגיגת צהריים במסעדת "המטבח של נורה" בדליית אל כרמל שם חגגו על האש והרימו כוסות לחיים לשנה החדשה ולחיי המשחקים הבאים.

המנצחים

" המשחק נותן טעם של שיתוף וגיבוש בין הרופאים והעובדים, אומר ד"ר חאזן אנחנו מכירים כך טוב יותר וזה נותן לנו אווירת חיבור יוצאת מן הכלל ".

" זאת מסורת נהדרת של משחקים משותפים בכל שנה, אומר הקפטן גולדיק, השנה ויתרנו לעובדים שינצחו, בשנה הבאה לא נעזוב את המגרש בלי הגביע ".

בצילום: קפטני קבוצות כרמל עם הגביע, צילום אלי דדון

תגובות

1. עיספאוי לפני 10 שנים
כל הכבוד

מומלצים