הכל התחיל כשגרה ולא חשבתי שזה יגיע עד לכאן

בת 19 יפה מקסימה ובעיקר חברמנית שמתחברת לכולם ולא משנה לי הגיל, יש לי ארוס מקסים שדומה לי בהתנהגות אנחנו מאוד אוהבים, הבעיה עם האנשים הקרובים לנו איך תופסים את העניין.

28.09.2014 מאת: בת מיוחדת
הכל התחיל כשגרה ולא חשבתי שזה יגיע עד לכאן

תוך רגע הרסו לנו את החיים, לקחו מאיתנו את השמחה והחיוך, זה רצח בצורה האחרת בה הורגים את החיים שבך.

מנהג של שמחה וחיבור, יוצאים עם חברים צוחקים ואני בן אדם שמדבר עם כולם צוחקת מדברת ובמקרים מיוחדים אני האימא והאבא של כולם.

ארוסי כמוני, חי עובד וביחד בונים את העתיד שנראה לא פשוט במיוחד שאנחנו צריכים לארגן הכל כי אין תנאים לשנינו.

אהבתי לארוס מהלב וזה הדדי, אבל לאחרים כנראה זה נראה אחרת, שבגלל התנהגות פתוחה, מותר לנסות, גם שמדובר בחברים.

היתרון שלנו שאנחנו אוהבים חברים ועוזרים להם בכל מה שניתן, הארוס שלי נפגש עם בנות החברים שלנו כאחיות ואני כנ"ל.

הסיפור התחיל שאחד החברים שמאוד סגור עם עצמו והיום אני מבינה עד כמה הוא אדם קנאי וחשדן, איש לא נעים לחברות, בא בטענה שהוא לא מסתדר עם חברתו ס' ואני נכנסת לתמונה לשיחה להבין היכן ניתן לעזור ובין רגע הפכתי לקורבן של נבלה רוצח אופי ומה לא ניתן להגיד עליו עוד.

אולי הבחור חשב או תפס את הביטחון שלי כחולשה, בחן את הדברים בעין לא טובה, התחלנו לדבר מעל 3 שבועות שיחות טלפוניות ומפגשים ואני מעולם לא התכוונתי להתחיל איתו או להפוך אותו למאהב, עשיתי את הכל מתוך אחריות לקבוצה בלבד.

הוא לאט לאט התחיל שולף יד ונוגע בי בצורה פתאומית כאילו מתוך כעס אישי שלו, אני הייתי המומה ומיד הייתי מרחיקה אותו ממני ואז הוא בכל חוצפה אמר לי "תשמעי אני מאוהב בך רוצה אותך" אני הייתי בהלם ישבתי והבטתי בבחור ותהיתי על מה האיש מדבר ומבלי להרגיש צעקתי "תתבייש לך מה זה יכול להיות ההתנהגות הזו?".

מיד חזרתי הביתה בהלם לא ידעתי מה לעשות, הרגשתי שנוצלתי או שאני הבעיה. ביומיים הראשונים לא סיפרתי לארוסי מה קרה והסתגרתי לבד, רציתי להיות רחוקה מכולם.

צעירה

ביום השלישי סיפרתי לארוסי מה קרה ואז זה היה ברור, הקבוצה התפרקה והיום בפועל אף אחד לא רוצה להיות בקשר עם השני בגלל המלוכלך הזה שריסק את הקבוצה והפסיד את מי שאהב אותו.

כל הסיפור הזה התרחש לפני חודשיים ועכשיו הוא נמצא בעיצומו, כולם מרגישים לא טוב מהדבר הרע שגרם החבר שלנו.

רציתי לספר לך אדון ואני יודעת שאתה תקרא את זה, אני בחורה חופשיה אבל מעולם לא הייתי ולא חיפשתי להיות עם אחרים מלבד הארוס שלי ושהתגייסתי לעזור לך זה נבע מהאופי המיוחד לסייע לאנשים במצוקה ואתה ניצלת את זה לרעה. בזה אני מסיימת אבל יש אלוהים שעוד יעניש אותך.

תגובות

4. לא חשוב לפני 10 שנים
מתימטיקה
3. בחור לפני 10 שנים
לכותבת שלום
2. הכותבת לפני 10 שנים
זה מעבר לזה
1. gossip לפני 10 שנים
סערה בכוס מים

מומלצים