ייצוג מכובד לאמני דליה ועוספיה בתערוכת יפו

במסגרת תערוכת "תמונת פרופיל" ביפו, פגשנו את מי שעומדת מאחורי המיזם שירי מאיר והיה מאוד מרשים לראות שהאמנים נטור נטור מדליה ורדואן מנסור מעוספיה לוקחים חלק בתערוכה.

28.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ייצוג מכובד לאמני דליה ועוספיה בתערוכת יפו

שירי מאיר מייסדת עמותת אמני ישראל מתאגדים: "תערוכת "תמונת פרופיל" היא תערוכה שקמה כמחווה לפייסבוק במלאת 10 שנים להיווסדה של הרשת החברתית ובעצם ממחישה את החיים מאחורי תמונת הפרופיל של כל אמן שהשתתף בתערוכה, כל המטרה שלנו היא לעזור לאמנים בישראל".

שירי: "בתערוכה השתתפו 104 אמנים מכל הארץ, שנבחרו בקפידה מתוך כ 400 אמנים שביקשו להשתתף, מאז נפתחה התערוכה ביקרו בה בין 25 עד 30 אלף איש".

התערוכה,המתקיימת בנמל יפו, בהאנגר 2, ממשיכה למשוך אליה מבקרים מכל רחבי הארץ, התערוכה ננעלת ב 1.10.14.

מה שמאוד מרשים שבין התמונות שמשתתפות בתערוכה תמונות של האמן נטור נטור תושב דאלית אל כרמל ותמונות של האמן רדואן מנסור מעוספיה.

תערוכה ביפו

התערוכה מציגה סיפור דיוקן מזוויות הסתכלות שונות של האמנים היוצרים, האמנים מתארים את חייהם וחיי אחרים באמצעות תווי הפנים. הפייסבוק הוא מהות חיינו בימים אלה, הפנים מדברות אלינו, באמצעות הפנים אנו מביעים רגשות.

באמצעות התבוננות בתמונות והפסלים ושאר הפריטים שהוצגו בתערוכה, מכירים בעצם את האמנים היוצרים, הרבה מאוד מידע נחשף לצופה, כל אמן מביא ביצירתו את ההיסטוריה האישית, המקומית או העולמית.

לדברים שאמרה שירי מאיר בסרטון

{YouTubeVideo id=LFlZq2r9IRk}

תגובות

מומלצים