חוזרים מסיור עמוק במובלעת הסורית

להתקרב כל כך קרוב למאורעות ולמצב השורר בגבול הסורי, תמונות וקולות שמביא כתבנו סמיר חלבי עם העיתונאי חמד עווידאת מהטלוויזיה האיראנית, בחברת עבדאללה קרא, סרטון

30.09.2014 מאת: סמיר חלבי
חוזרים מסיור עמוק במובלעת הסורית

הסיור החל בשיתוף פעולה בין פורטל הכרמל לשדר וצלם הטלוויזיה האיראנית PRESS TV תושב מגדל שמס בגולן.

סמיר ועבדאללה מביאים לכם את הרוח האמיתית של התמונה מהמקור הראשון, בסיור היום שנערך שעות רבות, ביקרו בהרבה נקודות חשובות שמספרות מה התמונה, בנוסף למפגשים חשאיים עם כל מיני אנשי מפתח בצד הישראלי והסורי.

סמיר:"בסיור היום למדנו שארגון דאעש ואלנסרה והפלגים האחרים שיושבים על הגדר קרוב מאוד בשטח הישראלי, מהווים סכנה ויתכן שבאזורים בהם יושבים לפי עדויות בשטח, כבר החלו לחפור מנהרות לכיוון ישראל".

סמיר:"אנו עדים לכך שצה"ל נמצא בתוך השטח הסורי, סולל כבישים לכיוון הכפר הדרוזי חדר, שמאכלס כ 15 אלף נפשות, בשטח הנ"ל יושב ושולט עוד הצבא הסורי בשתי הנקודות "תלאל אל-חומר ותל אל-פואר" ובשאר המקומות שולטים הפלגים הטרוריסטים האסלמיים".

סמיר:"ההערכות בישראל שאם הפלגים האסלמיים יתקרבו לחדר ולמוצבים של הצבא הסורי, אז יהיו כל הארגונים האלה מתחת למטריית ישראל ונכחנו לעדותו של איש ארגון אסלאמי שאומר שישראל עוד לא פרעה את החוב להם?"

עבדאללה: "הסיור היום מאוד חשוב, למדנו שהמצב מחייב דחוף התערבות בינלאומית, כי זה לא יכול להמשיך בצורה בה ממשיך המצב הזה, היינו וראינו אנשים בצד הסורי יוצאים מתוך האדמה, יתכן והם מכינים מתקפה נגדנו בישראל".

ראיינו את העיתונאי חמד עווידאת וסקרנו את התמונה שמסקר לתחנה האיראנית על כל מה שמתרחש בגבול הסורי לבנוני ישראלי ובמיוחד על בני העדה הדרוזית ומצבם באזור".

לתמונות והקולות מהגבול הסורי בסרטון

 

{YouTubeVideo id=jAlGw7aaA7c}

תגובות

5. דרוזית לפני 10 שנים
הסטוריה חוזרת על עצמה
4. יוסף לפני 10 שנים
אין מילים לתודות
3. צעיר לפני 10 שנים
מקור אמין
2. אזרח לפני 10 שנים
נתון חשוב
1. אחמד לפני 10 שנים
סמיר תקח אותנו טיול לשם

מומלצים