תלמידי חט"ב דליה אומרים תודה

יוזמה יוצאת דופן של תלמידי כתה ט1 מבית ספר קופטאן דליה שבחרו להגיע למספר מקומות להודות להם על תרומתם לחברה, התלמידים התקבלו בזרועות פתוחות עם הרבה אהבה וגם בלשכת רפיק, סרטון

01.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תלמידי חט"ב דליה אומרים תודה

התלמידים: "החלטנו בחג הזה להגיד תודה".

ביוזמת תלמידי כתה ט1 מבית ספר קופטאן חלבי ובתיאום עם נציגות וועד ההורים הגברת אימאן ביראני והגברת רינה והבה, ובליווי מחנך הכתה המורה מרואן והבה ערכו התלמידים ביקורי חג במוסדות הציבור נותני השירות לקהילה במשך ימות השנה.

התלמידים בחרו לבצע את הפרוייקט הזה דווקא בימים אלה של חג הקורבן כדי להמחיש הלכה למעשה את ערכי החג, אשר טומן בחובו רמזים רבים וערכים של נתינה, הקרבה, אהבת הזולת, שיתוף, אחריות הדדית ומתן סיוע ותמיכה לכלל החברה.

התלמידים ביקרו במרכז הקשיש בין דליה לעוספיה, עמותת 'נד"א', לשכת הרווחה, עמותת "מלביש" בנוסף לכל קופות החולים בדלית אל כרמל.

התלמידים

בביקורם התוודעו התלמידים וראו בעיניהם את ההקרבה של הממונים והעובדים במוסדות נותני השירות, אשר אינם בוחלים באמצעים על מנת לתת סיוע ומענה לבעלי הצרכים המיוחדים ולמשפחות הנזקקות.

התלמידים בסיור שערכו, הרעיפו שבחים על האנשים האלה שבמשך כל ימות השנה הינם אנונימיים ומגיעה להם מילת "תודה" ואף הגישו להם מתנה סמלית שהכינו בכתה במהלך השיעורים המדגישים את הערכים והנתינה שמקבלים משנה תוקף בימים אלה.

בשיחה עם מנהלת בית הספר המחנכת דליה ביראני נסראלדין, הדגישה את חשיבות הקניית ערך הנתינה לתלמידים ועידודם ליטול חלק פעיל בפרויקטים ציבוריים שיש בהם לקיחת אחריות, ערבות הדדית ומתן סיוע לחברה בכלל ולקשישים ובעלי צרכים מיוחדים בפרט.

המנהלת רואה תפקיד חשוב למערכת החינוך בעיצוב אישיות תלמיד אכפתי ומקריב.

שיהיה חג שמח לכולם.

 

לתמונות בסרטון

 

{YouTubeVideo id=8E7fv2hB_nU}

תגובות

2. דלואני לפני 10 שנים
מקסימים
1. سونيا לפני 10 שנים
كل الاحترام

מומלצים