השתלמויות אינטנסיביות של מורים להוראת המתמטיקה

סדרת השתלמויות מורים ברמת חטיבה עליונה וחטיבת ביניים בהוראת המתמטיקה להעצמת הישגים והצלחות תלמידי החט'ב והחט'ע. סלימאן סלאמה המפקח על המקצוע במחוז "ההשתלמויות חיוניות מאוד".

05.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השתלמויות אינטנסיביות של מורים להוראת המתמטיקה

במסגרת האסטרטגיה להשבחת ההישגים וההצלחות של תלמידי הצפון במתמטיקה , מקיים המחוז סדרת השתלמויות מורים ברמת חטיבה עליונה וחטיבת ביניים , להתמודדות עם החידושים ואתגרי המקצוע ולהשבחת הידע המקצועי שלהם בתחום .

מנהלת המחוז , ד'ר אורנה שמחון : '' המתימטיקה היא 'מלכת המדעים' . יש המגדירים אותה : 'שפת האלוהים' . כך או אחרת , אני סבורה כי חשוב וחיוני להוביל מהלכים משמעותיים שיקדמו את הלומדים, יחבבו עליהם את מדע המתמטיקה וישפרו את איכות ההוראה , ההישגים וההצלחות של תלמידי העל יסודיים '' .

דובר המחוז , דויד גורלי מציין כי ברמת חטיבת ביניים יפתחו בחודש הבא השתלמויות מורים בהיקף של 30 שעות  בטבריה , נצרת עילית , קריית שמונה , בית שאן , צפת , עפולה וכרמיאל . השתלמויות בהיקף שעות דומה ברמות של 3 – 5 יחידות לימוד במתימטיקה יפתחו בעכו , עפולה , צפת , נהריה , נצרת עילית , טבריה וצפת .

סלימאן סלאמה המפקח על המקצוע במחוז : 'ההשתלמויות חיוניות מאוד להתפתחות המקצועית של המורים, לשיפור דרכי ההוראה, ללמידה משמעותית, להעלאת אחוז התלמידים הלומדים ברמות 4 או 5 יחידות ולשיפור ההישגים במתמטיקה' .

יוזכר כי זה מקרוב הושק מפעל מערכתי יחודי להוראת המתמטיקה בתמיכת המחוז , הטכניון , קרן 'טראמפ' ו'עתידים' בשילוב תכנית המדטי'ם ( סטודנטים בטכניון להוראת מתימטיקה ומדעים ) שבבסיסו : יצירת תכנית יחודית להוראת המקצוע בשיטות מתקדמות וחדשניות , בשיתוף התעשייה והאקדמיה , שנוגעת במדע זה ומלווה אותו מהגיל הרך ועד העל יסודי , כולל , קיום כנסי מורים למתימטיקה ומדעים בטכניון , יצירת קהילת מורים אינטרנטית , התוויית מתאר לתכנית עבודה בתחום , ועוד.

תגובות

מומלצים