בונוס לחוגגים בים המלח בחגים,סרטון

אלפים ממגזרים רבים ביקרו בשבוע האחרון בבתי המלון השונים בארץ ובחו"ל, פגשנו את אלה שלא ויתרו על היופי של ים המלח, מנכ"ל מלון דוד אלון פלג וצוות המלון ומיסא והבה מדברים איתנו.

07.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בונוס לחוגגים בים המלח בחגים,סרטון

החגים הגיעו כמתוכנן לאלפי בני מיעוטים ולמליוני יהודים בישראל, החלק הגדול העדיף לנצל את תקופת החגים לנופש להתאחד עם המשפחה לזמן של כמה ימים, בצורה הקרובה ביותר והחלק הגדול העדיף לנפוש בארץ ובמיוחד בים המלח.

בסיור שלנו באזור ים המלח, פגשנו גם את אותן משפחות צעירות שמסיבות כלכליות ישנו בכל מיני גנים ציבוריים או ברכבים באזור המלונות.

מלון דוד לשעבר מרידיאן אחד המלונות הגדולים והמפוארים בארץ, מאכלס מעל 500 חדרים, מלון משתרע על 54 דונם, מנוהל ע"י צוות מקצועי מכל העדות, שמגיעים מהערים בדרום וירושלים.

מנכ"ל מלון דוד אלון פלג מתייחס לאורחים ולבית המלון בכובד ראש בצורה העסקית במיוחד לאחר מבצע צוק איתן שפגע בתיירות הפנים, אלון מדבר על המלון שלו שנותן שירות ואווירה טובה לכל האורחים ללא הבדל עדה דת לאום ומדבר על השילוב בין איגוד המלונות בישראל למשרד התיירות בעניין השיווקי.

אלון מסיים בברכת חג שמח לערבים דרוזים וליהודים.

אלעד שחר שנמצא בענף המלונאות מזה 12 שנים מדבר על השילוב של כל העובדים מהדרום ומירושלים גם.

כאשר דברנו עם העובדים השונים, שמענו על הערכתם לו ושמה שהוא נותן ומאפשר לכולם, גורם לגיבוש הצוות שכל כולו בא לתת לאורחים להרגיש מלכים, אלעד מסדר לנו את האוזן לגבי גודלו של המלון וסגנון עבודתו ובעיקר ההתייחסות לאורחים והבנת התרבות של כל אחד ואחד.

אלכס ברדלוף מנהל קבלה במלון מגיע מתרבות אחרת מהמזרח התיכון, במשך השנים למד את כולם ובמיוחד לתת כבוד של ארגנטינאי, אלכם מחבק, תומך ויודע לפנק כשצריך.

אתי לביא מנהלת הזמנות במלון, אישה שמתגוררת בנוף של ים המלח, מדברת על הישראלי והמשיכה שלו בעת הגעתו לבתי מלון, אתי מעניקה טיפ טיולי למגיעים לאזור המלוח.

מיסא והבה אורחת ומנהלת בסניף מקדונלד בצפון, רואה בחופשה התחברות למשפחה בזמן חופש, להתקרב כמה שיותר לילדים, לבעל ולמשפחה ובעיקר ליהנות מחופש.

סגן השף במלון דוד, ניקו שכבר למד את כל הטעמים של כל התרבויות, מציין שאין מה לחשוב הרבה, רק להגיע וליהנות ממה שהם יודעים לתת.

מנהל חדר אוכל עבד נסאסרה מכסיפה, צעיר שהתקדם בזכות הרצינות שלו לנהל חדר אוכל מהגדולים שיש, מעל 500 איש בכל יום אוכלים 3 פעמים, עבד מדבר על היחוד של כל הצוות.

ככל שנכנסים יותר ויותר לעומק ולנפח הגדול של ניהול בית מלון בגודל של מלון דוד ים המלח, מבינים שזה לא קל ומורכב ביותר במיוחד שמדובר בבני אדם.

זו הזדמנות לאחל לכולם חג שמח, שנה טובה ובעיקר לבקר בבתי המלון הישראלים בכל מקום, הם אלה שמעניקים פרנסה לאלפי בתי אב בישראל.

 

לכתבה בסרטון

 

 

{YouTubeVideo id=2tqj3zX0WMw}

תגובות

מומלצים