פעילויות לילדים בחיפה

לשמחתם של ילדי העיר חיפה ובעיקר לשמחת הוריהם, מספקת העיר חיפה שלל אטרקציות ופעילויות לילדים בעיר ובסביבתה.

15.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פעילויות לילדים בחיפה

חלק מהפעילויות מתאימות לכל ימות השנה וחלקן מתרכזות בקיץ. העיר חיפה היא אחת הערים הגדולות בארץ וברשותה מגוון הפעלות ייחודיות ומהנות לרווחת ילדי העיר, תיירים ומשפחות.

גן החיות הלימודי בחיפה

בילוי אהוב וחביב, בעיקר על ילדים. אין דבר שילדים אוהבים יותר, מאשר חיות, לראות ולבוא במגע איתם, לצפות בהם, בין אם בטבע או בכל מקום אחר. גן החיות הלימודי בחיפה מספק פעילות חווייתית המשלבת לימוד ורכישת ידע על עולם החיות. הפעילות מאפשרת לילדים תנועה במרחב, היכרות מסקרנת עם חיות חדשות והנאה גדולה לכמה שעות טובות.

פעילות ג'ימבורי

כחלק מפעילות נוספת לילדים שניתן למצוא בחיפה המתאימה לכל הגילאים היא הג'ימבורי. הוא מתחם ענק של מתנפחים, בריכות כדורים ומקומות לקפוץ ולהשתולל בהם. המתקנים כולם עשויים ספוג רך המאפשר "ליפול" ולקום.
אחד ממתקני הג'ימבורי המוכרים באזור נמצא בקניון סינמול אשר נמצא במפרץ חיפה.

מדעטק – חוויה ייחודית יוצאת דופן

אחת האטרקציות הידועות בעיר חיפה היא המדעטק - המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל. פעילות ייחודית, המתאימה בעיקר לילדים (וגם למבוגרים) בכל הגילאים. שילוב של כיף, טכנולוגיה ואטרקציה אמתית שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם להפסיד, במיוחד עבור ילדים. סיורים אישיים, הדרכה, מיזוג, המצאות והמתקנים הכי מיוחדים שאפשר לראות. לפעוטות יש את המדעטק.

אתר המדעטק לא פוסח על פעילות לקטנים ומפעיל מתחם יצירה ולמידה נוסף עם אטרקציות לילדים בגיל הרך. זהו מרכז הפעלה, אוניברסיטה ענקית לקטנטנים, פאזלים, משחקי שולחן, משחקי חשיבה, קוביות ועוד. הזמינו כרטיסים מראש.

גימבורי

סינמטריX

עבור הילדים הגדולים יותר ובני נוער, חובה לבקר בסינמטריX – אולם קולנוע תלת ממד חוויתי, רב חושי וסוחף. חוויה מרגשת הנוצרת בעזרת פעלולי הדמיה וטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם! הקרנה בתלת ממד, מערכת קול סראונד לשמיעה היקפית, כסאות זזים עם חיישני תנועה, אפקטים של רוח ומים המעניקים תחושה אמתית של הימצאות בתוך הסרט ועוד. עדיף להזמין כרטיסים מראש והעלייה למתקן היא מגיל 6 ומעלה.

טיול מסטלה מאריס אל החוף

מסלול טיול רגלי קל וקצר המותאם לילדים בכל גיל ולמשפחות. המסלול מתחיל ברכס הכרמל ומסתיים בחוף הים של טיילת בת גלים. תחילת המסלול בתחנת הרכבל העליונה של חיפה - סטלה מאריס. לפני שיוצאים לטיול ניתן ליהנות באזור מתצפיות יפיפיות.

וכמובן, לא להחמיץ את הרכבל!

אטרקציית חובה לילידם ולמבוגרים בחיפה. ניתן לשלב את הפעילות יחד עם טיול רגלי - להתחיל למעלה בתצפיות ולרדת עד חוף הים, לסיים בגלידה והליכה על החוף. טיול מהנה וחוויתי שאסור לכם לפספס בחיפה. כמו כן תוכלו לבקר במוזיאון הימי שבאזור בו במיוחד ייהנו הילדים מקומת הפיראטים.

לסיכום, קיימות שלל פעילויות ואטרקציות לילדים בעיר חיפה. אתם מוזמנים לחוות את העיר וליהנות מהם עד תום.

תגובות

מומלצים