בר במים לזכרו של סג"מ בר רהב ז"ל

מבצע צוק איתן השאיר הרבה כאב אחריו של משפחות שהיקר להם נקטף פתאום, סג"מ בר רהב ספורטאי מוצלח הלך בכדי לתת למרות שלא היה חייב, פגשנו את משפחתו בבריכה בטבעון.

18.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בר במים לזכרו של סג"מ בר רהב ז"ל

טורניר ספורטיבי שהתקיים בשבת בבריכה ברחוב חנה סנש בקריית טבעון לזכרו של לוחם ההנדסה הקצין בר רהב שנהרג במבצע צוק איתן.

כל החברים, בני משפחה וקבוצות כדור מים, לקחו חלק בטורניר לזכרו של בר, נהנו להשריש חיבור וחיזוק למשפחתו, מורן בן ימין, דודו של בר ז"ל, אחד המארגנים סיפר לנו על חשיבות הטורניר למענו של בר, שהיה אחד הספורטאים המצטיינים במועדון כדור מים.

הטורניר נקרא בר במים, בריכה ענקית וקהל גדול של משתתפים שהגיעו מכל הארץ להיות קרובים לאימא נעמה, לקחו חלק: שחקני וכוכבי ליגה ארצית ונבחרת הנוער שנתון 93 הפועל פתח תקווה וקבוצת הבוגרים של קרית טבעון.

בר רהב ז"ל היה לוחם הנדסה מרמת ישי, בר נהרג מירי טיל נ"ט שפגע בכלי הנדסי שבו נסע ברצועת עזה, בר נטמן בבית העלמין בטבעון.

בר רהב

האימא נעמה שאבדה את היקר לה, מנסה בתמיכת המשפחה והחברים להמשיך בחיים, למענו של בר, אותו ילד שאהב את הבריכה ואת מועדון כדור המים, נעמה מספרת לנו על חייהם אחרי האובדן של בר ז"ל.

מאמנו של בר, מושיקו אסקוביץ מדבר על בר הספורטאי ועל הפעילות למענו היום ואיך זה ישפיע הלאה על המועדון שמצמיח ספורטאים שמגיעים רחוק בישראל ובעולם, למרות שלספורט הזה אין הרבה חשיפה גדולה בארץ.

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=IjYY9gg3PwM}


בר רהב נולד בתאריך 26/6/1993 ברמת ישי, בן בכור, נכד בכור, אחיין בכור. הוא גדל והתחנך ברמת ישי, בבית הספר ארזים ובתיכון נהלל.

במהלך חייו הבוגרים שיחק כדור מים בקבוצת הכדור מים של הפועל קרית טבעון ובנבחרת ישראל. הוא כיהן כקפטן קבוצת הנערים והנוער ושיחק בקבוצה הבוגרת. בר שיחק בטורנירים בארץ ובחו"ל הן במסגרת הקבוצה והן בנבחרת ישראל.

בר לבש את הכובע מספר 7 - כובע שהיה שמור למשפחת בנימין/רהב.

בר הפיק מסיבות ענק במהלך שנות הנערות שלו ובתחילת הצבא. הוא ניהל את יחסי הציבור של מועדון האדלר, דוריס ועוד. היה חלק מימי הסטודנט של הטכניון ומכללת עמק יזרעאל. הוא היה בחור מוכר ואהוב שתמיד חייך.

לפני השירות הקרבי יכל בר לבחור בשירות קל ונוח קרוב לבית "כספורטאי מצטיין" אך החליט ללכת לפי רחשי ליבו לשירות קרבי.

הוא התגייס במרץ 2012 להנדסה קרבית, גדוד 605. בר סיים את הטירונות "כחניך למופת" ובסיום האימון המתקדם צורף למחס"ר 605, מחלקת מודיעין הנדסי של הגדוד.

בר לחם בשורות המחס"ר כשנה עד שיצא לקורס מכי"ם ולאחר מכן קורס קצינים שממנו הוא לא שב.

"מפקד טוב חייב שיהיה לו נסיון מבצעי" כך אמר בר תמיד בהסבר לכך שהחליט לצאת לקורסים פיקודיים כל כך מאוחר בשירות הצבאי.

בר סיים את בה"ד 1 ויצא לרגילה לפני ההשלמה החיילית. במהלך ההשלמה הוקפץ לבסיס ונכנס יחד עם כוחות צה"ל לעזה. הוא לחם עם חבריו מההשלמה החיילית שצוותו לחטיבת הצנחנים.

ביום 19/7/14 בשעות אחה"צ נפגע בר פגיעה אנושה מטיל נ"ט שנורה לעבר הכלי ההנדסי לידו הוא שהה. מפגיעה זו בר נהרג.

בר נקבר בתאריך 20/7/14 בבית העלמין הצבאי שבקרית טבעון. 3500 איש ליוו אותו בדרכו האחרונה.

בר השאיר אחריו זוג הורים, שלושה אחים, סבים וסבתות, דודים ודודות. משפחה גדולה כואבת ובוכה.

תגובות

מומלצים