מרזוק קדור בפנים או בחוץ ?

בכיר במועצת דאלית אל כרמל סגן ראש המועצה מרזוק קדור הודיע על כינוס מסיבת עיתונאים בתחילת השבוע הבא, ככל הנראה מרזוק ימסור הודעה על אכזבתו בפרשת סונול ואזור התעשייה ואז יודיע על התפטרות.

19.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מרזוק קדור בפנים או בחוץ ?

מרזוק קדור הודיע שיכנס מסיבת עיתונאים ביום ראשון 26-10-2014 בביתו בשעות ערב, מרזוק נחוש לעדכן את ציבור בוחריו על השנה בה הוא משמש כסגן ראש מועצה ומחזיק תיק התשתיות במועצת דליה.

בחודשים האחרונים מרזוק וראש המועצה רפיק חלבי נמצאים בקשר מתוח, מאז שמרזוק ביקש לקדם את פרשת סונול כנען ואזור התעשייה, בעוד מנגנון המועצה ממשיך את דרכו של כרמל.

מרזוק קדור אחד מחברי המועצה הבולטים והחרוצים במועצת דליה, נמצא בקשר עם החברה המקומית מסביב לשעון, עם בחירתו למועצת דליה בקדנציה שניה, מרזוק עבר לצד הלא מוכר הקואלציה, בה ככל הנראה לא מצא את עצמו והוא מתכוון לנטוש את העגלה כבר בשנה הראשונה.

בחודשים האחרונים הייתה התארגנות במחנה של רפיק שמטרתה להדיח את רפיק מראשות המועצה, למרות שזה רק בגדר של דיבור, אבל הרבה אנשים נחשפו לדברים ואולי זה מה שמביא את מרזוק להגיד את מה שיש לו להגיד על המועצה הנוכחית.

מקורבי רפיק כבר מגיבים שמרזוק לא צודק והוא פועל מתוך אנטרסים אישיים ללא התחשבות במצב הקיים ואין לו זכות במיוחד עכשיו להתנגח ברפיק.

חלק מהאנשים השותפים בהתארגנות החדשה, מדברים על אכזבתם מרפיק ותפקדו כראש מועצה ומוסיפים שאם יתקיימו בחירות היום, רפיק לא יקבל 500 חלבי,  בגלל התנהגותו בכל הפרשות והעניינים החשובים שהבטיח לטפל בהם בתקופת התמודדותו בבחירות.

זמנית, אנו לא יכולים לדווח על כל הדברים שידועים לנו, נמשיך לעקוב מקרוב אחרי הנהלת מועצת דליה שהולכת לדרך החדשה שלא הכרנו.

תגובות

9. אזרח פשוט לפני 10 שנים
מרזוק האמין
8. אדהם לפני 10 שנים
אני עם כל החלטה של מרזוק
7. נאטורי לפני 10 שנים
מרזוק אמיתי
6. תושב דליה לפני 10 שנים
האמת על מרזוק קדור
5. סמי לפני 10 שנים
דליה
4. רביע לפני 10 שנים
מרזוק ממשיך בדרכו
3. דליה לפני 10 שנים
אנחנן צריכים אנשים כמו מרזוק במועצה
2. והבה תלמד ממרזוק לפני 10 שנים
חסין תפיץ את זה
1. חלבי לפני 10 שנים
מרזוק יש רק נבחר 1 בדלית אל כרמל

מומלצים