וגיה כיוף נוגע בבשר החי

מסכמים שנה ראשונה בקדנציה השניה של ראש מועצת עוספיה וגיה כיוף שמרכז את העשיה לתכנון, לחינוך ולהורדת החובות של עוספיה וגיה:"ההסטוריה רשמה ולא ניתן למחוק". סרטונים

23.10.2014 מאת: חסין חלבי, סמיר חלבי
וגיה כיוף נוגע בבשר החי

וגיה כיוף בראיון למערכת פורטל הכרמל, שנה לכהונתו השנייה, כראש רשות, מתייחס לשאלתנו בעניין החינוך, התכנון והבניה, החובות, הקצאת קרקעות, המסגד, בית בני מערוף, מבקריו והיחס שלו עם ראש מועצת דליה רפיק חלבי.

וגיה: "אתם זוכרים שבזמן הבחירות בעניין החינוך אחד המתמודדים קרא לי "ارحل يا وجيه" קצת בושה מאותם אנשים שמה לא אמרו נגדי, היום דרישתי ממערכת החינוך בעוספיה להגיע ל 90 אחוז ומעלה הצלחות".

"אני מקדם 3 דברים עקרוניים בעוספיה, זה החינוך, תכנון ובניה, והורדת החוב הכבד של עוספיה. עד היום הצלחתי להוריד את החוב ל 8 מליון, שזה אחוז אחד שאנחנו משלמים כל חודש".

מתוך הראיון, וגיה ניסה לכוון את החצים לאותם מבקרים שמעולם לא הלכו איתו, וכשוגיה נשאל על הנושא, הוא חייך והגדיר אותם "אינטרסנטים כל אחד לפי הדרישה שלו ובעיקר הבעיה של אותם אנשים זה שאסור לוגיה כיוף להיות ראש מועצה, זה כואב להם, כי כיסא זה נועד רק למשפחות אחרות ולכיוף אסור להיות".

וגיה: "קיבלנו לאחרונה 12 מלש"ח ממשרד הכלכלה, לבניית אזור תעשייה קטן, ליד משטרת רכס הכרמל, שיאגד בתוכו עסקים שלא יכולים להיות בתוך קהילת בתים, הדבר יפתח את האזור שלנו בצורה עניינית, אנחנו לא כמו אחרים שיש להם אזור תעשייה רק על המפה".

לגבי עמיתו רפיק חלבי, וגיה: "אם אני אוזמן לכנס כמו זה של העמותה לביקורת בדליה אני לא אגיע, למה כל ראשי הרשויות שהוזמנו לא הגיעו? אני רוצה להאמין לפי התגובה של רפיק שהמארגנים עבדו עליו".

וגיה מתייחס לנושא של הקצאת קרקע למסגד שצריך כן לתת להם ומי שחושב אחרת מצטייר כגזען ובקשר לבית בני מערוף, וגיה אומר:

"מישהו עבד על העמותה של בני מערוף כאילו נתן להם אישור, ובפועל לא היה אישור, ואני מחזיק בו, נשיא המדינה היום רובי ריבלין שכיהן כיו"ר הכנסת, רצה לתרום כספים למקום, ובגלל שלא היה היתר הדבר לא קרה. מדוע משרד הפנים הפסיק את התמיכה במקום? אני אישית תרמתי כ25 אלף דולר והיום המועצה בראשותי אישרה מכרז ב500 אלש"ח לפיתוח המקום, בנוסף לדברים אחרים".

"אין ספק שיש לי הערכה גדולה ותודה לחברי עמותת בני מערוף, המקום הזה הוא של כל עוספיה".

וגיה כיוף ראש המועצה"בעניין הגביה ה 80 מלש"ח חוב התושב לקופה הציבורית, זה לא נולד בזמן וגיה, אותם אלה שישבו במקום וגיה, אמרו לאזרחים, לכו, אל תשלמו אבל המחשב רשם הכל, האזרחים צריכים לדעת שכל מי שמגיע לו הנחה לפי חוק, שיגש לגביה בכל שנה ויקבל אותה, אף אחד לא עושה טובה למקבלי הנחות".

"אומרים שוגיה כיוף תפר 400 תיקים לאזרחים בעניין גביה, אותם אנשים עוד יצטערו על האמירה הזו, מי שבא להאשים אנשים אחרים, הוא בעצמו צריך לשלם לקופה הציבורית, לוגיה כיוף אין תיקי הוצל"פ כמו שיש לחלק מאלה שזועקים שוגיה מושחת, אני נקי, הם יכולים לעשות מה שהם רוצים".

וגיה: "הובלתי כחבר בועדה הארצית לתכנון ובניה, מהלך לגבי כביש עוקף כפרים, אני מייצג את תושבי דליה ועוספיה כאחד, בקרוב הכל יתבהר".

וגיה מתייחס גם לאדמות גלמה מנסורה, ולכוונה לא לאפשר מתן חלקות חלופה בתוך השטח הציבורי בכפר אלא לגרוע מהפארק לטובת אותם בעלי קרקעות.

וגיה: "אני הולך למסור כפר שמתוכנן ל50 שנה קדימה".

וגיה: "היום ישנם כאלה שעולים על במות ומדברים כאילו הם היו המושיע, אם נבדוק טוב, יש דברים אקסיומים שאף אחד לא יכול למחוק אותם, זה ההיסטוריה שלהם, שכל אחד יסתכל על הקנקן שלו ואחר כך ידבר על אנשים".

 

לראיון המלא בשני הסרטונים

{YouTubeVideo id=ZmXHz14Q_FU}

{YouTubeVideo id=m0GEXl3dKzc}

תגובות

19. כיופי לפני 9 שנים
למספר 17
18. עספאני לפני 9 שנים
מה עשה ווג'ה
17. צחוק הגורל לפני 9 שנים
תיקי הוצל''ם
16. איש עשקים לפני 9 שנים
אדוני הנכבד
15. סעיד לפני 9 שנים
איש עשייה
14. עיספאוי אני לפני 9 שנים
רק וגיה יכול
13. אוהד לפני 9 שנים
ברכות לוגיה כיוף
12. מונה לפני 9 שנים
ישר כוח וגיה
11. דלוואני לפני 9 שנים
ראיון מרתק
10. בני מערוף לפני 9 שנים
בית בני מערוף
9. כיופי איכפטי לפני 9 שנים
וגיה ורק וגיה
8. אני ורק אני לפני 9 שנים
אני ורק אני
7. עספאוי מתון לפני 9 שנים
נכתבו דברים חמורים מאוד
6. עיספאוי חור לפני 9 שנים
כל האמת
5. תושב מן השורה לפני 9 שנים
שאלה לי אליך מר וג׳יה כיוף
4. עספאוייה לפני 9 שנים
וגיה כיוף יא בטל
3. kלא תומך וגיה לפני 9 שנים
חשוב שכולם ידעו
2. עספאני מאוכזב לפני 9 שנים
מה עשיתה ווג'ה כיוף???
1. איש עשקים לפני 9 שנים
מפנה למקום אחר

מומלצים