לזכרו של שיך נדים כמאל והציור שמחזיק שיך סעיד נור אלדין חלבי

הקשר הסיני ושיך נדים ז"ל ושמירתו של שיך סעיד על ציור יחודי למנוח על עלה של תות, נדים כמאל בעל עסקים גדול שהלך לעולמו החודש, שיך סעיד לא מפקיר חברים טובים דוגמת המנוח שיך נדים ז"ל.

24.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לזכרו של שיך נדים כמאל והציור שמחזיק שיך סעיד נור אלדין חלבי

שיך סעיד נור אלדין חלבי היה חבר טוב של המנוח שיך נדים כמאל, עבר איתו תקופה ארוכה למרות פער הגיל, שיך סעיד מספר על שיך נדים ז"ל, שהיה אדם נוח לא התעלה ותמיד עזר לחברה ובמיוחד לדרוזים בלבנון בכל מה שמשתמע מזה.

שיך סעיד:"שיך אבו כמאל וכל מי שהכיר אותו מקרוב מבין עד כמה היה איש שנעים להיות בחברתו הנוחה והרגועה, הוא ידע לכבד ולשמור על חברים ובעיקר כאשר היה סכסוך כלשהו עם החברים שלו, היה מיד מתגייס כל כולו מגיע לשני הצדדים ועושה הכל לגשר ביניהם".

"בשנת 1993 היינו בין הראשונים שנסעו לסין הגדולה ואז הבחנו באיש מקומי שכל הזמן הלך והסתכל על אבו כמאל נדים ז"ל, האמת שנזהרנו מאוד, חשבנו אולי הוא רוצה לשדוד אותנו, בסוף ביקשנו ממדריך הקבוצה שיברר מה האיש רוצה מאיתנו, המדריך חזר ואמר לנו שהוא רוצה לצייר את נדים ז"ל ושהוא אומר שאין לנו דמויות כאלה בסין, מיד הביא עלה שקטף מעץ וצייר את דמותו של נדים ז"ל, שילמתי לאיש הסיני בעבור הציור, ומזה 21 שנים אני שומר את העלה עם דמותו של שיך נדים ז"ל".

שיך סעיד:"ביחד נסענו להרבה מדינות, שמרנו על קשר לאורך כל השנים, בתקופה האחרונה השיך חלה, אבל המשכתי לדבר איתו, בתאריך 18-10-2014 נדים הלך לעולמו וזו אבידה לכולנו, אבל זו דרכו של עולם, יהיה זכרו ברוך".

שיך סעיד חלבי, שיך נדים כמאל ז"ל

תגובות

מומלצים