מרזוק: "אין לי מקום במועצה שהולכת להסכם בתיק סונול כנען"

סגן ראש המועצה מרזוק קדור במסיבת עיתונאים שערך מעלה את סוגיית סונול כנען ואומר שהיועץ המשפטי של מועצת דליה צריך להיות מהיום הראשון מחוץ למועצה ושואל למה המועצה לא הלכה עם דוח בר לב לבית משפט.

26.10.2014 מאת: סמיר חלבי, חסין חלבי
מרזוק: "אין לי מקום במועצה שהולכת להסכם בתיק סונול כנען"

מרזוק קדור התחיל את דבריו בפרשת סונול כנען ואמר שמי שנישל את הכפר הוא אדם שלא אוהב את כפרו.

מרזוק: "דאלית אל כרמל משלמת מליוני ₪ ולא בצדק, למה אותם אנשים שהעלימו את דו"ח בר לב ומי שזייפו אלה הם שקוראים לשוויון. במועצה הקודמת יכלו לטפל בכל הדברים האלה כולל היועץ המשפטי שלנו היום, כולל עיבוד כבישים ובית ספר יסודי א ועוד, היום המועצה שברשותנו סובלת במספר פרויקטים ובמיוחד בח'לת עלי שבגלל אותם אנשים אנחנו תקועים".

"מי הגה עניין הפשרה במועצה, בבית המשפט ומחיקת הצד השלישי מהתיק למרות שידעו על הזיוף. אם לא נלך לתביעה משפטית התיק יעבור להתיישנות"

"אני וגם אמיר עיסמי בדק והבין שניתן לסגור את תיק האיחוד, מי במשרד הפנים הגה את ההליכה לתיק, תכנית הבראה לא יכולה לתת שום פתרון עתידי לכפר, דוח בר לב ברור לעין וכל התייחסות נוספת מיותרת, הדוח הזה הוחבה ע"י המועצה  לשעבר, הסכום של 2 וחצי מליון ₪, לזה מתייחס דוח בר לב, היום החוב נע מעל 12 מלש"ח, אף אחד לא הקשיב למבקרת, יש חשד לזיופים".

"בפני בית המשפט לא הוצגו כל אסמכתאות לגבי הדרישה למחיקה, בעירייה טענו שהם שילמו סכום של 12 מלש"ח לא כולל התשלומים האלה, הרשלנות באה מבנק השלטון המקומי "דקסה" שניתן לתבוע רק עד סוף השנה, היום באים מסונול כאילו רוצים לעשות טובות לדאלית אל כרמל, על מי הם עובדים?".

מרזוק מציג מסמכים המעידים על הדברים שהוא מציין.

"כל המסמכים חשופים בבית המשפט העליון שהמחאות הוצאו מהבנק במרמה בתיאום עם גורם, כתב ההגנה הוא שהפיל את המועצה בחוב הזה, העירייה לא הציגה שום ראייה והעדיפה להתעלם. המועצה המקומית חייבת להביא את חקר האמת כדי לא לשלם מיליון לזייפנים ועומדת בפנינו האפשרות לבג"ץ, שופטי העליון כתבו שהמקרה שלפנינו הוא מהחמורים ביותר וצריך לקיים דיון מורחב".

"לצערי הרב לאחר פניית היועץ המשפטי להחליף את שמי בשמה של המועצה, אני מתוך טיפשות רצתי למועצה ותשובות לא קבלתי. יש כאלה שטענו שאני אינטרסנט ובא רק בכדי לבקר אבל בפועל אני אחד מהנהלת המועצה שעובד למען התושבים בלבד".

"אין לי מקום בהנהלת המועצה שלא מקבלת החלטה, אם המועצה תחתום הסכם בתיק סונול, אין לי מקום במועצה, אני לא יכול לכפות על 12 חברי מועצה ואני לא כופה את ההחלטה שלי על המועצה, לי אין מקום במועצה שהולכת להסכם, אני מאמין שרפיק בסופו של דבר לא יחתום על הסכם".

מרזוק לא התייחס בשום מילה לאזור התעשייה של דליה, רק לשאלתנו הוא טען שהוא היחיד שמדבר במועצה, מרזוק אומר ששאיפתו שחברי מועצה אחרים ידברו, שדוח בר לב לא הגיע לבית משפט, והוא שואל מדוע המועצה לא הולכת עם הדוח לבית משפט?.

 

{YouTubeVideo id=_Hnoc0MfEws}

תגובות

20. קדורי לפני 9 שנים
זאת לא מלחמתו ......
19. חוסאם לפני 9 שנים
מושחתים נמאסתם
18. חלבי לפני 9 שנים
בושה וחוצפה
17. חלבי לפני 9 שנים
מרזוק מקרין יושר ידע נסיון אומץ ומנהיגות
16. חלבי אמתי לפני 9 שנים
מסר לרפיק
15. משפחה קטנה לפני 9 שנים
מכיר את מרזוק
14. דלאוי לפני 9 שנים
מרזוק אדם חשוב
13. אמיר חלבי לפני 9 שנים
מה עם אזור התעשייה
12. תושב רוצה צדק לפני 9 שנים
רפיק ממי אתה מפחד
11. עספאני לפני 9 שנים
עמותת הביקורת צודקת
10. מוניר לפני 9 שנים
דבר חדש קורה
9. הרבה מושחתים בעסקה הזו גם לרפי לפני 9 שנים
רפיק לא הולך למשפט כי הוא בתוך השחיתות שהיתה עם רמ
8. דלייתי לפני 9 שנים
אדם ישר כל הכבוד
7. אדהם לפני 9 שנים
מבריק
6. חלבי קוח לפני 9 שנים
רפיק תתמוך במרזוק
5. קדורי לפני 9 שנים
אין מילים אתה מנהיג מרזוק
4. טארק לפני 9 שנים
מרשים איש עקרונות ממדרגה ראשונה
3. חלת עלי לפני 9 שנים
סתם קשקשן
2. מבין עניין לפני 9 שנים
זה תרגיל מבריק של רפיק
1. דלאוי לפני 9 שנים
ברכות אבו אמיר מרזוק

מומלצים