120 מפקחים ומדריכים בכינוס אבני דרך ללמידה משמעותית

למידה משמעותית נשענת על שלוש צלעות ערך ללומד ולחברה, מעורבות ורלבנטיות ומבוססת על תפיסה כוללת של תהליכי חינוך, למידה, הוראה והערכה והיא ניתנת ליישום בכל תחומי הדעת

27.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון

מפקח בית הספר הוא המנג'ר המופקד על הטמעת התהליך במוסדות החינוך שבאחריותו, עליו לוודא תירגום מדיניות לתכנית עבודה בית ספרית, להטמיע את המדיניות במוסדות החינוך, לקדם שיתופי פעולה עם גורמים שונים , להניע יוזמות פדגוגיות וליישמן ולעודד מעורבות חברתית קהילתית של תלמידים.

כך, מנהלת המחוז, ד'ר אורנה שמחון, בכנס פורום הפיקוח המחוזי שנערך בנצרת.

דובר המחוז דויד גורלי מציין כי בכינוס שנערך במלון 'גולדן קראון' תחת הכותרת 'אבני דרך ללמידה משמעותית ותפקיד המפקח בהטמעה' לקחו חלק כ 120 מפקחים ומדריכים דוברי עברית וערבית.

מנהלת המחוז, ד'ר אורנה שמחון הביאה את מיתאר תפקיד המפקח בהטמעת 'למידה משמעותית' וציינה גם כי 208 בתי ספר בצפון מקיימים פעילות של מעורבות חברתית שהיא הצלע השניה במשולש 'הלמידה המשמעותית'.

זהבה שמש, מנהלת אגף פיתוח ניהול ידע ומידע תכניות הביאה את תפיסת המטה בנושא ופירטה את עיקרי חוזר מנכ'ל בנושא.

בהמשך נערך מפגש למידה ושיח בקבוצות בהנחיית מפקחים , הצגת תוצרים , שיח במליאה וסיכום.

לקחו חלק בתיכלול הכינוס רחל שחם, מפקחת המחוז, ענת כהן, מפקחת לפיתוח מקצועי של עובדי הוראה וטניה לוי, ראש תחום תקשורת אירגונית, עיצוב ד'ר יפה אמסילי .

תגובות

מומלצים