סכנת הפרות בכביש 672 דליה אליקים

הפרות המשוטטות בקטע כביש 672 דאלית אל כרמל צומת אליקים ביום ובלילה מסכנות את הנהגים, במיוחד שמדובר בכביש עמוס ביותר, עכשיו נשמעים קולות של נהגים שמאיימים לפגוע בעדר כמחאה אולי האחראים יתעוררו. 

30.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סכנת הפרות בכביש 672 דליה אליקים

לא פעם נפגעו וממשיכים להפגע נוסעים כתוצאה מהגחה פתאומית של פרות לתוך הכביש הראשי 672.

כביש 672 בשנים האחרונות משמש מעבר מחוצה ישראל כביש 6 לכפרי הכרמל ואזור חיפה וחוף כרמל, לפי מדידת משרד התחבורה מתגלה שכמות גדולה של רכבים עוברים בכל יום בכביש הנ"ל.

בקטע כביש דאליה אליקים, ישנו עדר גדול של פרות שחוצות מצד לצד ומסכנות את הרכבים, הבעיה הגדולה שכל הגדרות פרוצים וניתן לחצות בקלות את המכשולים שהוצבו בצורה לא מבוקרת בשטח מרעה.

באחרונה הפרות מפתיעות יותר ויותר נהגים שלא מוכנים לקבל את המפגע שמסכן אותם והם יוצאים במלחמה אישית נגד המגדלים ומאיימים להרוג כל פרה שנמצאת על הכביש או בצד שלו.

הנהגים באים באשמה למגדלים שלא מתחשבים בנוסעים ושולחים את העדרים שלהם להרוג ציבור שלם.

בשנה האחרונה נפגעו מעל 8 רכבים כתוצאה מהתנגשות עם פרה, בשני מקרים נהרגו פרות ובשאר המקרים, נפגע חלק מהעדר, בכל המקרים היו נפגעים מנוסעי הרכבים וכל הרכבים הורדו מהכביש.

יש לציין שקטע כביש זה הינו כביש אדום ואחת הבעיות הקשות שיש נהגים שנוסעים בקטע הכביש הזה גם במהירות מופרזת מעל המותרת בחוק, מה שמסכן כפליים את הנהגים האחרים.

הבעיה ומי שצריך לפתור את המפגע זה משרד התחבורה הממונה והאחראי על הכביש שמתפקידו להרחיק את העדר מהכביש או לחייב הצבת גדרות בצורה מקצועית בצידי הכביש.

עדר פרות

שימו לב לתמונה שהעביר תושב דליה אחמד, בקטע הזה מדובר בירידה מדליה אחרי סיבוב שלא רואים קדימה ובדיוק עוברים את הסיבוב ואז נתקלים בעדר באמצע .

תגובות

2. נוסע בגביש הזה לפני 9 שנים
מפגע הפרות
1. תושב אוהב חיות יותר מיבני אדם לפני 9 שנים
עבריני תנועה

מומלצים