את השיחה הזו לא תשכחו הרבה זמן

ככל שנוגעים במחלת הסרטן ובאלה שחולים וחוקרים אותה מבינים את הרגשתם כאשר אתם יושבים בצד ומסתכלים ולא  מדברים, האני, סמירה, ניבין, איהאב וג'אן דארק משתפים וקוראים לציבור להקשיב.

06.11.2014 מאת: סמיר חלבי, חסין חלבי
את השיחה הזו לא תשכחו הרבה זמן

השילוב בין החברים, גברים ונשים, שמצאו את עצמם דבוקים במחלה שהשם שלה כל כך מסוכן ומפחיד שאין מילה איך לתאר את החששות.

האני מנסור מצא את עצמו חולה במחלת סרטן שכמעט שיתקה אותו מכל הבחינות, הוא אבד תקווה ובעיקר לא רצה עוד לחיות, עד שבלחץ מהבית והמשפחה התחבר לאגודה למלחמה בסרטן ורק אז הכל השתנה אצלו והיום הוא והחברים שלו מקימים סניף בכרמל שיתן מענה לכל אלה שעוד מסתתרים ולא מדברים.

פוגשים אותם בביתה של המחנכת סמירה עזאם שהיא עצמה חולת סרטן השד שהפכה לקשובה לנשים שחולות במחלה, סמירה אישה חזקה שכל תקוותה להוביל ולחפש את אלה שלא מדברות.

ג'אן דארק מנצחת במקהלה בכנסייה האורתודוקסית בעוספיה, אישה פעילה מאוד בחברה בכרמל לוקחת חלק לחזק את כל החולים, אפילו מכספה האישי אם צריך ושכל המטרה לרתום את בעלי העסקים למען החולים.

ניבין כיוף מרצה וחוקרת את המחלה באוניברסיטה בתל אביב, מצטרפת לתת מענה מקצועי ובעיקר ניבין מדברת על המחלה הלא גזענית, למרות שהיא מגדירה אותה מחלה גנטית.

איהאב טריף מגיע משכונה שבה מתגלה כמות גדולה של חולי סרטן, שאין בדיקה מדעית מדוע במקום הזה במיוחד ישנם יותר חולים במחלה, איהאב מדבר על הרגעים הטובים ובעיקר רוצה שכולם יהיו מעורבים ושותפים להובלת הפרויקט כמה שיותר רחוק בכרמל.

חברי המרכז בשיחה

לדברים בסרטון שירתקו אתכם למקום בו לא ניתן להתעלם ובעיקר הצורך להפעיל את המוח והלב, אנשים כאן מתים ואחרים אדישים למציאות שבה נמצא הכרמל עמוק בתוך מחלת הסרטן.

 

{YouTubeVideo id=Wk2LURVlAGA}

 

איילה מידן יועצת התקשורת של עמותת "אחת מתשע", אשר פועלת לטובת נשים החולות בסרטן השד וקרוביהן מודיעה על קיום אירוע הענק חוזר! בעקבות ההצלחה של שנה שעברה.

השנה עורך גל פרידמן האלוף האלומפי, ביום שבת בתאריך ה-8.11 בשנה השנייה ברציפות את אירוע: paddle for hope שישלב תחרות גלשני חתירה (סאפ) יחד עם מרוץ שליחים ויהווה פעילות ספורטיבית מהנה יחד עם תרומה משמעותית לעמותה בעוד כי כלל ההכנסות מהאירוע יועברו אליה.

האירוע יתחיל מהשעה 8:00 בבוקר במרכז הימי קיסריה, חוף שדות ים, האירוע יהיה צבעוני ויכלול ידוענים כגון יעל בר זוהר, מושיק גלאמין ורוני דלומי.

ayala@goldfingercom.com

תגובות

10. ממשפחת כיוף לפני 9 שנים
יישר כוח וכל הכבוד לניבין וסמירה על הידע
9. אישה לפני 9 שנים
מרגש תודה לכם
8. غازي عزام לפני 9 שנים
عسفيا
7. תושב דליה לפני 9 שנים
כול הכבוד
6. רמי לפני 9 שנים
מאחל לכם הרבה הצלחה
5. בחורה לפני 9 שנים
התרגשתי מאוד
4. מנסור איהב לפני 9 שנים
גאווה
3. ريما جابر לפני 9 שנים
ان الله في عون العبد ما زال في عون اخيه
2. דילאויה לפני 9 שנים
כל הכבוד ובהצלחה בהמשך הדרך
1. תושב לפני 9 שנים
שיהיו בריאים

מומלצים