מי עומד מאחורי מסע הסחיטה של הגברים בכרמל

זה לא סרט בדיוני ולא סיפור אגדות, בחודשים האחרונים נרשמו מעל 300 מקרים, בהם גברים התלוננו שבחורה משכה אותם דרך המסך ואחרי זה הופיע גבר שביקש כסף לפני הפצת הקלטות.

07.11.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מי עומד מאחורי מסע הסחיטה של הגברים בכרמל

חוקרי המשטרה חושדים באותם אנשים שחשבו להרוויח כסף קל דרך סחיטת כל מיני גברים חלשים שנערה יפה מפתה אותם ומדברת בשפתם בשיטה יחודית שלא מאפשרת לגולש לחשוד בה וכך הם מבצעים את מסע הסחיטה.

במשטרה בכל יום מתקבלים תלונות על ניסיונות סחיטה דומים, בין המתלוננים כאלה שטוענים שאחרי שיחה כזו לא משנה אם מאשרים או לא, התבקשו לשלם כסף ולשם כך הסוחטים איימו להפיץ, או שהפיצו חומרים ברשת, הקשורים להם.

היום מביאים לכם עדותו של איש בכיר מהכרמל שהתבקש לאשר שותפה באינטרנט בחורה נאה צעירה שביקשה חברות, לאחר שאישר אותה, פנתה אליו בבקשה לשוחח איתה בשיחת וידיאו.

הגבר שהיה מאוד זהיר הזעיק את כל חבריו ובני משפחתו לידו לאותה שעה שקבע איתה ואז החלה השיחה והצעירה ביקשה שהוא יקיים איתה יחסים וירטואליים, ושהם הבינו שלא ניתן לעבוד עליו, אז הופיע גבר במסך ואיים להפיץ את החומרים עליו ברשת אם לא ישלם את הכסף, הכל מתועד.

הגבר השני צעיר שנפל בפח של אותה נערה שהזדהתה מאחת המדינות הערביות בים התיכון ושבקשה לקיים יחסי מין וירטואליים עם האיש דרך המסך, הצעירה ממש התחננה, כאשר המעשה מבוצע בעוד האיש צופה בה והיא צופה בו, האיש הוקלט והסחיטה החלה, עכשיו הוא מתקשה להשתחרר מהסיפור שעולה לו כרגע רק בכסף ואם לא ישלם הסרטון שלו יופץ ברשת.

החקירה מתמקדת באזור הגליל המזרחי, תלונות שהגיעו הצביעו על אזורים אלו מכל מיני סימנים וחלק בא מתוך הפגישות שהתקיימו לתשלומי כספים באזורים אלו.

המשטרה מבקשת מכל מי שיודע או שנתקל בשיחות האלה, להגיע ולהגיש תלונה כי אחרת הדברים יסתיימו בבושת פנים וסחיטת כספים מאותם אנשים שנופלים לקנוניה ולעבריינות רשת מהסוג הזה.

תמונה להמחשה

סחיטה היא עבירה פלילית של הנעת אדם למעשה או להימנעות ממעשה, באמצעות שימוש בכוח או באיומים כלפיו, פעמים רבות משמשת סחיטה לשם קבלת כסף מהנסחט, סחיטה מאנשי עסקים, סחיטה משמשת לקבלת טובות הנאה מסוגים שונים.

חוק העונשין מבחין בין שני סוגים של עבירות סחיטה, סחיטה בכוח‏ שימוש שלא כדין בכוח כדי להניע אדם לעשות מעשה או להימנע ממעשה שהוא רשאי לעשותו.

איום על אדם בכתב, בעל פה או בהתנהגות, בפגיעה שלא כדין בגופו או בגוף אדם אחר, בחירותם, ברכושם, בפרנסתם, בשמם הטוב או בצנעת הפרט שלהם, או מאיים על אדם לפרסם או להימנע מפרסם דבר הנוגע לו או לאדם אחר, או מטיל אימה על אדם בדרך אחרת, הכל כדי להניע את האדם לעשות מעשה או להימנע ממעשה שהוא רשאי לעשותו.

דינו של הסוחט הוא מאסר שבע שנים, ואם נעשו המעשה או המחדל עקב הסחיטה, דינו מאסר תשע שנים.

תגובות

2. מג'די לפני 9 שנים
כל מי שמחפש דברים כאלה מגיע לו מקרים כאלה
1. חחחח לפני 9 שנים
אמת מגיע לכם

מומלצים