ילדים ג' הופעה ראשונה לא מאכזבת

משחקם הראשון העונה של ילדים ג' של הפועל דלית אל כרמל שמשחקים בחצי מגרש, ילדים שמוביל ומאמן ויסאם עיסמי שרואה בהם עתיד לכרמל, ויסאם: "לאמן ילדים זה לא השלמת הכנסה, זה אחריות".

09.11.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ילדים ג' הופעה ראשונה לא מאכזבת

פתיחת העונה של ילדי ג' של הפועל דליה, ניסיון מעולה וראשוני במגרש הגדול במסגרת פתיחת הליגה. ויסאם עיסמי שמוביל את הילדים מתחילת העונה, נהנה מתמיכה גורפת של כל המעורבים במועדון ובמיוחד ההורים שמעורבים בכל.

עכשיו כאשר הילדים מתחילים לשחק במגרש הגדול, הדברים שונים ויש לשים את הדגש על אופן המשחק והמשחק המשותף ובעיקר הכושר הגופני.

ויסאם עיסמי מאמן הקבוצה אומר לנו: "השנה לקחתי על עצמי למרות שוויתרתי על הרבה הצעות במגרשים אחרים והעדפתי לבוא לתת דגש על דור ההמשך בכרמל, שזה הדבר הכי חשוב לי".

ויסאם: "בילדים האלה יש שחקנים טובים, החשוב כאן זו הדרך שמשמעותה חינוך, משמעת והתנהגות. היום כל ילד אצלי מבין את הבסיס של מסגרת הכדורגל".

ויסאם: "אני רוצה לפרגן להורים שמלווים את הקבוצה ואת ילדיהם, תומכים ומעודדים בכל מצב, הנוכחות שלהם השנה בולטת לעיין ובעיקר מחממת את הלב, הם מופיעים לאימונים ולשחקנים ונותנים עידוד לשחקנים ולי כמאמן".

"הדרישות שלי בתור מאמן הן גדולות, אני מקפיד על משמעת ומתייחס לדברים הקטנים, שזה בסופו של דבר, עושה את השחקן הרבה יותר בשל".

"אני משתדל מנסיוני לא לחסום ולעבוד ולנסות לעזור לכל ילד באופן פרטני, ע"מ לשפר את האיכות של הילד מכל הבחינות".

ויסאם: "אני חושב שהילדים שלנו זה לא השמלת הכנסה וכל מאמן שצריך לעבוד איתם, הוא צריך להיות עם הידע הבסיסי, ע"מ לעזור להם ולא לגרום להם נזק".

ילדי הפועל

תגובות

8. בחור לפני 9 שנים
כל הכבוד
7. אמיר לפני 9 שנים
כל הכבוד המאמן החדש
6. דן לפני 9 שנים
ילדי העתיד של דליה
5. חלבי לפני 9 שנים
בהצלחה לילדים
4. ג'והרה ואמיר חלבי לפני 9 שנים
בהצלחה קבוצת על
3. אבא לפני 9 שנים
תודה ויסאם
2. חלבי סמיר לפני 9 שנים
בהצלחה
1. הורים לפני 9 שנים
כל הכבוד לילדים

מומלצים