להיות על הכוונת של המאפיה

אדם שנקלע בתום לב לחוב כספי בשביל לעזור לחברו הפך למטרה נרדפת ע"י עבריינים, קשה להאמין שהדבר הזה קיים בכפרי הכרמל, המועצה לא מסייעת בשום תמיכה. לכתבה

10.11.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
להיות על הכוונת של המאפיה

להתעורר למציאות אחרת לחיות בפחד ולא לצאת מהבית מתוך פחד שירצח או יפגע ע"י ארגון פשע מקומי וחיצוני בשל חוב כספי מזערי וניסיון לדובב חלק מהמאיימים עליו לפי בקשת המשטרה.

רק בן 24 וכבר עבר את כל התסבוכות בעולם, הוא מסוגל להיות מטורף וגם באותו רגע נטרף.

הצעיר העביר שיקים לחברו הטוב שהעביר אותם לכיסוי חוב, השיקים התגלגלו ונמכרו מיד ליד עד שהגיעו לארגון פשע שדרש את הכסף ולפי עדותו הפעם הראשונה שנדרש לשלם זה היה מול אקדח שלוף.

המצב המשפחתי של הבחור הוא מיוחד ולמרות הכל הוא מוכן לפרוע את החוב שלו, אבל ככל הנראה יש כל מיני אנטרסנטים שלא מעוניינים לפתור את הבעיה, אלא בצורה האחרת.

עם תלונתו של הבחור במשטרה, התבקש להביא עדות של הבחור השני (החבר שלו) ואז בוצעו מעצרים אבל הטענות לא היו כל כך חזקות ומפלילות והבחור שדרש את הכסף שוחרר, אז החלו החיילים שלו להגיע במקומו לזירת הבחור החייב, והחל מסע איומים וסיורים מסביב לביתו, שריפת מכונית, איום על חייו בכל מיני דרכים, בקיצור הפכו את החיים שלו לגיהנום.

הבחור מזה הרבה חודשים לא עובד, מסתגר בבית לא יוצא לשום מקום, בעיקר מפחד על בני משפחתו שבינתיים עובדים והוא לא.

המשטרה מכירה את הפרשה והיא עוקבת אחרי כל המתרחש, כל צד מחכה לטעות של השני, או שהבחור ינצח ויפתור את עצמו מהאיום המתמשך ובעיקר ישלם את החוב המקורי ולא מה שכל צד דורש היום.

או חלילה, יהיה כאן אסון גדול ואז כל הדבר הזה ילך לטמיון ואנשים ישבו בבתי כלא.

מיד עם החשיפה למקרה פנינו רשמית ללשכת ראש המועצה באותו כפר ועדכנו אותם במקרה וביקשנו מיד לערב את מחלקת הרווחה בטיפול מסיבי בבחור שמסתגר בביתו מחשש לחייו.

הדבר השני שהבחור זקוק לו מיד, זה להסדיר את התיק בהוצל"פ, מה שהוא לא עושה כרגע, כי הוא מפוחד וחושש שיפגע אם יגיע לחיפה והדבר החשוב להוציאו מחוץ לבית למקום בטוח שירגיש רענן וטוב מאשר ההסתגרות בביתו.

מעולם לא תארנו לעצמנו שדברים מהסוג הזה נמצאים בכפר דרוזי ולא האמנו שהאיום יכול להיות ממשי ליד הבית של כל אחד מאיתנו מבלי שנדע.

אותן כנופיות ואותם פושעים מוכרים טוב לשלטונות החוק ולציבור מהווים סכנה בכל רגע על כל תושב ותושב.

המועצה המקומית והעומד בראשה מחובתו להנחות את המחלקות המטפלות לפעול למגר את התופעה ולעזור לאנשים אלה.

משטרה

תגובות

7. למדתי לקח לפני 9 שנים
בפעם הבאה שאתם נותנים צ'קים.
6. אזרח לפני 9 שנים
המשטרה יודעת והיא אשמה
5. בכיר לפני 9 שנים
כולם במועצות מכרים את תופעה
4. תושב לפני 9 שנים
עברינות
3. ימסניק מעוספיא לפני 9 שנים
תגידו שמות ואני ארדוף אותם
2. אזרח לפני 9 שנים
אזרח
1. סוניה לפני 9 שנים
מפחיד נורא

מומלצים