הכרזה על מדינה יהודית ז"א סוף העם היהודי

הפרוטסטנטים קשרו את התורה עם הברית החדשה והאמינו שהקמתה של ישראל היא מימוש חזון עתידי ומקדימה את ביאתו וחזרתו השנייה של ישו ומאז גייסו הכול למען ישראל והעם היהודי

25.11.2014 מאת: מוניר פרו
הכרזה על מדינה יהודית ז"א סוף העם היהודי

להגיד תמיד את האמת זה דבר קשה ומר, אבל כמה שאנחנו מסתירים את האמת, יבוא זמן והאמת תצא לאור, כמו שהעננים מסתירים את פני השמש, אבל השמש עוד תראה את פניה ותאיר הכול, וכל אחד מאתנו כשמחפש לו את האמת בסופו של דבר ימצא אותה וידע כל אשר הוסתר, לכן עולמנו שוררת בו מין טרגדיה, מתחפשת באמונות מוטעות שנובעות מתוך פרשנויות שקריות שאין להן שום קשר רוחני אלא להפך.

לכן במאמרי זה אנסה להוציא לאור חלק מהטרגדיה ששוררת  בעולמנו כאשר ישראל ועם ישראל הם הנקודה המרכזית בכל דבר.

כמעט בכל דת שמית אם זה יהדות או נצרות או אסלאם סיפור בני ישראל תפס חלק מרכזי וכמו שכול הדתות היו מדברות לבני ישראל בלשון אחת וזה נתן הרבה ויכוחים ושאלות: מי הם בני ישראל ? ואיפה הם ? האם הם אלה שנקראים בשם היהודים ? או הם עם מסתתר בין האוכלוסייה האנושית?

בתורה בני ישראל הם בחירי הקדוש ברוך הוא "כי נתתי במדבר מים נהרות בישימן להשקות עמי בחירי (ישיעו פרק מג) ", אבל גם הוא מקלל אותם על מעשיהם ושולח להם תמיד שליחים להגן עליהם ולהוציא אותם ממצוקתם.

בנצרות ישו שהוא המשיח נשלח ע"י האל בגלל בני ישראל שקרא להם הצאן האבוד ועשה הכול בגללם ולמען להוציא אותם מתורתם  שכבר פג תוקפה ופגע בה ריקבון "שלחתי רק אל הצאן האובדות של ישראל".

באסלאם האל שבח אותם באומרו להם: " :"נתנו לבני ישראל את הספר ואת המשפטים ואת הנבואה, ופרנסנו אותם במיטב הדברים,ורוממנו אותם מכל שוכני העולמים"(סורת אלג'את'יה 16)

נקודת המחלוקת בין היהודים והנוצרים היא על ישו או המשיח, האם ישו הנוצרי הוא אותו ישו או המשיח שהיהודים היו מחכים לו בספרם התנ"כי ?.

הנוצרים האמינו שכן ישו הוא המשיח והוא המחלץ והוא שהוזכר בספרי הנבואה ע"י ישעיהו ודניאל ואחרים והוא שיעשה מלכות ישראל, אבל היהודים לא האמינו בישו הנוצרי והמשיכו לחכות למשיח שלהם מבית דוד שימליך אותם על כול העולם ויבנה להם את בית המקדש שבנה המלך שלמה מחדש וכבר עברו על היהודים 3500 שנים והמשיח לא בא.

אבל ישו נוצרי אחר שבשר למאמיניו ועשה את כול הנסים והתווכח עם היהודים אמר שתהיה לו עוד ביאה באחרית הימים והוא יבוא בשעה שרק מאמיניו המחכים לו ידעו בה והאחרים יהיו בשינה עמוקה ולכן תיאר את ביאתו כמו גנב שנכנס לבית בשעה שבעליו ישנים אבל הוא אומר אם בעל הבית ידע מתי הגנב יבוא הוא לא ירדם ויעצום עין, כך הוא ביקש ממאמיניו שישארו תמיד ערים.

ישו עוד אמר שבביאתו השנייה יסביר למאמיניו את המשלים שדבר בהם בבשורה כי הוא רק דבר משלים ורמזים ולכן  הבטיח למאמיניו שחזרתו השנייה תהיה בתום 1000 שנים אחר צליבתו קבורתו וקימתו מהקבר לאחר 3 ימים ועלייתו לשמים וישיבתו ליד אביו (האל), וימלוך עוד אלף שנים, וזה מה שנאמר בברית החדשה בפרק ה 20 בחזון יוחנן ועל זה היו הרבה ויכוחים אבל קראו לזה "ההתגלות השנייה", "קץ הזמן" או "אחרית הימים" וישו עצמו קשר את חזרתו השנייה בחזרתם של בני ישראל לארצם לאחר גאולתם, ולכן הבשורה תמיד נשאה נושא בני ישראל שהם הנקודה המרכזית אפילו העיקרית לכל מה שמסתובב סביב האמונה הנוצרית.

לאחר שעברו כבר 1000 השנים וישו המשיח לא חזר,התחילו החיפושים אחר המשמעות של החזרה השנייה של ישו, לכן מצאו שחזרתו השנייה קשורה בחזרתו של עם ישראל לארץ ישראל ארץ הקודש והתאספותם בארץ אבותיהם, ומאז השתנה היחס כלפי היהודים במערב ובמיוחד באנגליה הפרוטסטנטית והתחזק מעמדם לאחר שהיו נרדפים מהכנסיות ומושפלים בגלל צליבת ישו, עלה מקומם בין הנוצרים הפרוטסטנטים ונשמע שהם העם הנבחר והקדוש מכול העמים והאל יברך את מברכם ויקלל את מקללם

ובכך הפרוטסטנטים קשרו את התורה המקראית שהיא הברית העתיקה עם ספרם הקדוש הבשורה שקראו לה הברית החדשה והתעמקו בפרשנות המילולית של התנ"ך והאמינו שהקמתה של ישראל היא מימוש חזון עתידי ומקדימה ביאתו וחזרתו השנייה של ישו ומאז גייסו הכול למען ישראל והעם היהודי שזכה לאחר 2000 שנה בגאולה לעצמאות חלקית והחזון ממשיך עד היום להקמת ארץ ישראל השלמה מפרת עד הנילוס.

לכן כול מה שהתרחש ומתרחש בעולמנו ממלחמות ואינתיפאדות ושינוי במזרח התיכון ואיום אסלאמי איראני וחזבאללה על ישראל, הוא הכנה ללידת מזרח תיכון חדש מבוסס על נבואות מקראיות ושנאת ישראל ועם ישראל וממומשות ע"י המערב שמוליך אותם למטרה שתהרוס כל הממלכות בעולם ורק תהיה ממלכת ישראל שתתן אור ירוק לחזרתו השנייה של ישו ובביאתו יכריח את כל היהודים להתנצר ואם לו אוי ואבוי..

לכן היהודים חייבים להישאר יהודים ומעמדם האלוהי יתחזק בארץ ישראל ובעולם ויהיו מפונקים וכל העולם ישמע להם ותהיה להם הזכות המלאה בהחלטות גורליות בעולם ואין מישהו יתנגד או יפגע בכבודם, אחרת ימחק שמו וייהרס עמו ויעקר ביתו מעל פני האדמה עד שיבוא המשיח שנית ויכריח אותם להתנצר כמו שהיה בביאתו הראשונה.

לכן לפי אמונת האנגליקנים הפרוטסטנטים חייב 2/3 מהעולם להישמד בכל האמצעים דרך מלחמות מחלות רעב מרד השמדה המונית סכסוך דתי גזעי גיאוגרפי מלחמות על גבולות על נכסים ואפילו מלחמה גרעינית המונית הרסנית וכו'  וכול זה בשם ישראל ועם ישראל היהודי, שיישאר שם ישראל מעל הכול נוצץ ומבריק כי כך נאמר בכל ספרי הנבואות המקראיות.

הבריטים הם המאמינים בכל הפרשנות המילולית של התנ"ך וספרי הנבואה ובמיוחד ספרי דניאל וישעיה בברית הישנה (התנ"ך) וספר חזון יוחנן בברית החדשה (הבשורה), ועל סמך זה גילו ובנו את ארה"ב למען המטרה הזו

מי שמסתכל בשטר 1 דולר ימצא הכול שם  בצורת הנשר שמעל ראשו יש מגן דוד סמל של ישראל שהיא מעל לכול נשיא בארה"ב והיא המטרה שחייב כל נשיא לעבוד ולשמור על ביטחון ישראל בכל עת ובכל מצב וגם הפירמידה והעין המוארת והמילים הכתובות מסביב שהן רומזות לעידן חדש של עולם כלכלי חדש שנשלט ע"י האנג'יליקנים הפרוטסטנטים הציו-נוצרים

האמונה הציונית הנוצרית מודפסת על שטר של 1 דולר

הקצין הבריטי אורד וינגייט, שסייע בשנות ה-40 לארגון הצבאי היהודי ההגנה, היה חבר בכת פרוטסטנטית שהאמינה בשיבת העם היהודי לארצו. השגרירות הנוצרית הבינלאומית היא ארגון המגייס תרומות למען מדינת ישראל. אמונתם היא כי הציונות היא הגשמת חזון כתבי הקודש הנוצריים.

הפעילות הידועה ביותר כיום של נוצרים התומכים בציונות מתקיימת בארצות הברית, ומתרחשת בכנסיות הפונדמנטליסטיות הגדולות המונהגות בידי כמרים מפורסמים כמו ג'רי פולוול מנהיג "הרוב המוסרי" ופט רוברטסון ממייסדי "הקואליציה הנוצרית".

כנסיות אלה המקיפות עשרות מיליוני מאמינים ומשופעות בכסף רב, חרטו על דגלן את האהבה לישראל ואת אהדתם לרעיון הציוני. הם מפעילים לובי רחב מימדים אשר יצר השפעה חזקה על מדיניותו של הממשל הרפובליקני בימיו של ג'ורג' בוש, נוצרי פרוטסטנטי אדוק בדתו.

לכן ההכרזה על הקמתה של מדינת ישראל  במזרח התיכון כמדינה יהודית ועל שטח פלסטין אף על פיהן של מליארד מוסלמים בעולם ולכל יהודי בעולם זכות לעזוב את ארץ מולדתו ולעלות לישראל, היא עקרון בסיסי באמונתם של הנוצרים הפרוטסטנטים שדרכו יצא מבצע זירוז ביאתו ש ישו השנייה לדרך וזה חייב להוביל למלחמת גוג ומגוג שישתתפו בה כל אומות העולם והתוצאה השמדת 2/3  מכל האוכלוסייה של כדור הארץ והמלחמה הזאת בראיית הפרוטסטנטים היא מלחמה בין אויבי המשיח אנשי החושך שהם רוסיה וסין ומדינות האסלאם ובראשם איראן לבין תומכי המשיח אנשי האור שהם מדינות המערב ובראשם ארה"ב ובריטניה, ובלי הושטת ידם ועזרתם ותמיכתם המלאה לא הייתה ישראל קמה.

אבל חזרתו של ישו מחייבת ביצוע 3 דברים :

1. להכריז על מדינת ישראל השלמה, מפרת עד הנילוס, כמדינה לאום יהודי כולה שייכת ליהודים, וכל הגויים יגורשו, וזו הסיבה של מתקפת עיראק בשנת 1991, והעבודה מתמשכת עד היום לרוקן אותה מהגויים (זו הסיבה של המהפכות בעולם הערבי והאיום נגד איראן שיכלול את רוסיה וסין ) ותהיה שטח תחת שלטון ישראל, וגם כל השטח שבין פרת עד הנילוס יהיה בו סכסוכים ומלחמות אחים ולא יהיה עוד גויים רק יהודים טהורים.

בשל זה התושבים המקומיים הלא יהודים, ערבים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים וצ'רקסים וכו יחיו בישראל זמנית ולא יזכו בהיתרי בנייה והתפתחות כפריהם, וישראל תמיד תחוקק חוקים שישללו מהאוכלוסייה הזאת כל הסמכויות והזכאות להשאיר אותם בארץ ,וזה על ידי הפקעת אדמות, הרס בתים שנבנו שלא כחוק, לא יקבלו תקציבים לצרכיהם מהמדינה, להעלים עין על כל מה שמתרחש באוכלוסייה הזאת, אם זה פשע, חדירת סמים, גניבות, אלימות, עולם תחתון וכו... ולכן אין לתאר עד כמה האוכלוסייה הלא יהודית תסבול מקיפוח הממסד וההתעללות ושלילת שלוות נפשם עד שימאסו את חייהם, וידרשו לצאת מהארץ שהפכה גזענית, לא רואה אף גוי ממטר.
כל זה בחסות ותמיכת הציונות הנוצרית הפרוטסטנטית,  העושה מישראל מימוש חזון עתידי, שלפי הנבואות ישו יבוא כששנאה תשרוד בעולם, וגל של סכסוך עולמי, במשפחה, באומה, בעם, בצבאות ,בשלטונות, יקום מלך נגד מלך, ואומה נגד אומה, וכל בני האיש יהיו אויבים, עתה יבוא ישו לעשות שלום.

2. ירושלים המאוחדת בירת ישראל לנצח , ועל זה הסכסוך הערבי היהודי לא פוסק, וכל המו"מ בין הישראלים לפלסטינים יגיעו תמיד למבוי סתום, כי לפי הציונות הנוצרית לא תהיה פלסטין ליד ישראל וכל השיחות ביניהם שקר וכזב רק להרוויח זמן ולתכנן מה הלאה לכן לא תהיה מדינה בשם פלסטין במזרח התיכון והעם הפלסטיני תהיה בו שואת השמדה המונית וכל זה לפי נבואות התורה כמו שמוזכר בספר צפניה  בן כושי בן גליה בן אמריה בן חזקיה בתנ"ך:
"כִּי עַזָּה עֲזוּבָה תִהְיֶה, וְאַשְׁקְלוֹן לִשְׁמָמָה; אַשְׁדּוֹד, בַּצָּהֳרַיִם יְגָרְשׁוּהָ, וְעֶקְרוֹן, תֵּעָקֵר", כי לפי האמונה  הציונות הנוצרית הפרוטסטנטית  צריך לשחזר כל נבואות התנ"ך ולהחזירן  לפועל בשביל שכל ההיסטוריה שהיתה לפני ביאתו הראשונה של ישו תחזור על עצמה ואותו עם שישו בא בשבילו יהיה בבשרו ודמו ז"א עם ישראל.

3. הריסת כיפת הסלע ומסגד אלאקצה, זאת תהיה הכי מסובכת תקומם כל העולם הערבי, אבל צריך להרדים את מדינות ערב במרידות פנימיות שאף מדינה ערבית לא תוכל להגן על כיפת הסלע בזמן  ההריסה.

בית המקדש  במקום כיפת  הסלע
לכן הקורבן לאמונה הפרוטסטנטית האנגיליקאנית הזאת יהיה עם ישראל היהודי, שהם יהיו תחת הפטיש והסדן, יהיו שנואים על ידי כל האומות, כי בשמם העולם יקרוס ויעלם, ולכן העתיד של היהודים יהיה די שחור ויהיו במצב הכי קשה שאף פעם לא נקלעו למצב כזה.

מקורות :
1-אתרי אינטרנט
2- וקיפידיה 
3 -תנ"ך
4- ברית החדשה
5- קוראן
קישור לספר "שיבתם ש היהודים ארץ ישראל והתנועה האוונגלית באנגליה " (שרה כוכב)
http://www.ybz.org.il/_Uploads/dbsAttachedFiles/Article_62.9.pdf
קישור ויקיפידיה  ציונות נוצרית
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA_%D7%A0%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%AA

תגובות

מומלצים