האישה שחשפה רומן בין בעלה לבין תלמידתו זכתה בפנטהאוז

האישה, הצעירה מבעלה הפרופסור המוערך ב-15 שנה, הרגישה כי הוא אינו מתייחס אליה בחום כתמול שלשום, והחלה לחשוד כי הוא מנהל רומן מאחורי גבה.

25.11.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האישה שחשפה רומן בין בעלה לבין תלמידתו זכתה בפנטהאוז

היא לא הייתה צריכה לדמיין הרבה, מפני שהשניים הכירו כשהיא הייתה תלמידתו, והוא מרצה מבריק ונשוי.

האישה הנחתה חוקר פרטי לבדוק האם בעלה מתרועע עם אחת מתלמידותיו הרבות, והחוקר איתר את התלמידה במהירות, דובב אותה והקליט אותה מתוודה על הרומן הלוהט עם הפרופסור המוערך.

החוקר גם עקב אחר השניים, ותיעד אותם מפליגים במכוניתו של המרצה אל צימר שעתי הממוקם בשדות דרום השרון, שממנו יצאו השניים רעננים ואוהבים כעבור שעה וחצי..

משהבינה האישה כי חינה סר בעיני בעלה, וכי היא צפויה לקחת חלק באותו תרגיל שאותו הוא ערך לאשתו הראשונה, אך הפעם בתפקיד הקורבן, היא מיהרה לפנות לעו"ד אמיר זבולון, אשר הגיש בשמה תביעה לגירושין, מזונות אישה וחלוקת רכוש – לבית הדין הרבני – ואל התביעה צירף את דו"ח החקירה המפורט.

הדיינים לא חככו בדעתם רבות, לפני שהכריעו כי הבעל רעה בשדות זרים, ועל כן השיתו עליו את תשלום הכתובה, שלמעשה הסתכמה בחלקו בפנטהאוז המשפחתי, אותו רכש, עוד לפני שנשא את אשתו השנייה לאישה.

לדברי עו"ד אמיר זבולון, בבית המשפט לענייני משפחה עצם התגלות בגידה בין בני הזוג לא משפיעה על פי רוב על החלטת השופטים לגבי חלוקת הרכוש בין בני הזוג, ולמעשה בבית המשפט האזרחי חלוקת רכוש כזו הייתה משאירה וודאי יותר ממחצית מהפנטהאוז השווה מיליונים – בידי הבעל.

אך בית הדין הרבני, להבדיל ממקבילו החילוני, מגלה עניין רב בתיעוד של מעשי כיעור ובגידה, ומתעכב ארוכות על הסיבות שגרמו להרס התא המשפחתי, ובשאלה האם ניתן לאחות את הקרע, או יש להורות על גירושיי הצדדים.

במקרה של בגידה חמורה ומתמשכת, כמו שהוכיח דו"ח החוקר הפרטי  , סברו הדיינים כי לא ניתן לשקם את זוגיות השניים, והורו על חלוקת רכוש הפוגעת קשות בממונו של הבעל הבוגדני.

לדברי עו"ד זבולון, הבעל החליט של לערער על פסק הדין, ייתכן בשל חששו כי הפרשה תתגלה בפקולטה, שם מעמדו עלול להיפגע,

בשל ניצול המרות בעצם קיום היחסים האסורים עם תלמידתו – מעשה שבשנים הללו (להבדיל מהעת בו הכיר את אשתו) מדובר בעבירה על החוק הפלילי (החוק למניעת הטרדה מינית).

עו"ד אמיר זבולון http://www.azlaw.co.il/ עוסק רבות בדיני משפחה, גירושין, חלוקת רכוש, משמורת, צוואות וירושות.

תגובות

מומלצים