אני אדם חוק לאום יהודי, הקול הקיצוני שונא האחר

ישראל היום מדינה על סף תיהום, מדינה בה לראש הממשלה ישנו שופר וחבר מריעים אשר לא חדלים מלהלל ולשבח את הוד רוממותם משפחת המלוכה. ישראל בדרכה להיות מונרכיה יהודית!

26.11.2014 מאת: רביע
אני אדם חוק לאום יהודי, הקול הקיצוני שונא האחר

הורדת חברי כנסת מעל בימת הכנסת, הדרת נשים, איסור על נשים לעלות מקדמת האוטובוס בתחבורה הציבורית, האשמת כל המשמיע קול נגד הצבא והכיבוש בבגידה ושנאת ישראל, שנאת זרים כהה עור והאשמתם "כסרטן בלב ישראל", עלייה למסג'ד אל אק'צה  לצורכי פריימריז ובחירות, גזענות גואה ברשתות החברתיות ובכלל בשלל שפות ונגד כל העדות וכל הדתות, הקצאת מיליארדי שקלים להתנחלויות על חשבון עיירות פיתוח, כפרים ערבים, קיבוצים, הפריפריה, מערכת הבריאות ומערכת החינוך וחמור מכל חברי כנסת פנאטים קיצונים תאווי פרסום ורייטינג שונאי כל מה שהוא לא הם ולא ימני קיצוני משולי המפה הפוליטית, הם  מכתיבים למדינה את סדר היום!!

האם זו ישראל של שנת 2014? 
האם זו ישראל היום? האם  זו ישראל שמיטב בניה הקריבו את נפשם למענה?
האם על ישראל זו יצחק רביו נרצח והקריב את חייו?

לדאבוני הרב, בשנים האחרונות מתחזק הקול הקיצוני שונא האחר. הקול הפשיסטי והמיליטנטי מרים זעקה ומנסה להשתיק את הקול השפוי. חברי כנסת קיצוניים חסרי כל ידע בסיסי ברזי הדמוקרטיה, מרימים יד על חופש הביטוי ופוגעים בו קשות, ידיהם של מיעוט קיצוני בכנסת אשר מבטאים את קולם של רבבות רבות של אזרחים פנאטים וקיצוניים מונפת אל על, חמושה בחרב ומנסה לגדוע את שורשי הדמוקרטיה וחופש הביטוי. אנשים חשוכים ואפלים חסרי ידע בסיסי בכבוד האדם וחירותו, קוראים תיגר על עלעלי הליברליות והפלורליזם המניצים ומלבלבים !!

זאת לא ישראל שגדלתי בה . ישראל שנולדתי בה מחנכת ומגדלת בנים מלח הארץ, ישראל שלי מדינת כל העמים, ישראל שלי היא אותה ישראל שרבין נרצח למענה ולמען השלום, היא אותה מדינה שהביאה לעולם את פרופ' צ'חנובר, את פרופ' עדה יונת, את פרופ' דן שכתמן, ישראל שלי היא דויד גרוסמן יוסי שרידו שולמית אלוני.

ישראל שלי היא של מוחמד, יוסי, אליאס, של האישה, של העני, של העשיר, של החייל, של החרדי, הערבי והקיבוצניק. ישראל שגדלתי בה היא מדינה סבלנית ומתפתחת, ליבראלית וחופשיה. זאת אמורה להיות ישראל.

הערביות שבי היא ג'ובראן חליל ג'ובראן, פירוז, הערביות שבי היא אום כלתום, היא אבן סינה  ואבות המדעים, האסטרונומיה והמתמטיקה!!

הערביות שבי אוהבת את האחר ומכבדת את הזולת, הערביות שגדלתי על ברכיה היא אותה ערביות שהביאה לעולם יצירות ספרות מעלפות וחיברה שירים בלי די, היא אותה ערביות שמכילה בתוכה נוצרים, יהודים, דרוזים, צ'רקסים  ומוסלמים, נשים, גברים, חילונים ודתיים.

אלה שטוענים שהם ערבים ומוסלמים ורוצחים ילדים והורגים יזידים ונוצרים, שורפים כנסיות, מבצעים טבח בבית כנסת, מפוצצים את עצמם בשווקים הומים, אונסים נשים וסוחרים בהן!! אלה לא ערבים ולא מוסלמים, אלה בני תמותה רשעים ומלאים רוע ושנאה, אלה אנשי החשיכה והאופל לבושי שחורים אשר עושים את מעשיהם בשם החסך המיני ותאוותם המינית, עושים בשמן של "שבעים בתולות".

הצד הדרוזי שבי הוא זה שמנסה להיות גשר לשלום ולאהבה בין העמים והעידות, זה שלא מפריד בין מין למין, בין דת לדת, בין אדם לאדם. הצד הדרוזי שבי שעליו התחנכתי וממנו ינקתי את ההומניות הוא זה שמנחה אותי/אותנו להניף את נס השלום והאהבה, את נס החמלה והאנושיות. הצד הדרוזי שבי הטמיע בי את הדת הפמיניסטית, הדת הפציפיסטית, רודפת השלום והאחווה.

לצערי, ישראל היום מפולגת, נשטפה בצונאמי הגזענות והשנאה, לא מקבלת את האחר, ברובה שטופת אלימות בכל רובדי החברה. לדאבוני, הינה מדינה שהחלש בה אילם והשונה מוקצה  ומצורע. ישראל היום מדינה על סף תיהום, מדינה בה לראש הממשלה ישנו שופר וחבר מריעים אשר לא חדלים מלהלל ולשבח את הוד רוממותם משפחת המלוכה. ישראל בדרכה להיות מונרכיה יהודית!

לסיום, אני חיי בשלום עם היותי דרוזי ערבי ישראלי, יותר מכל אני אדם בשר ודם שלא מפרד בין אישה וגבר, בין דת לדת, בין מין למין, אני אוהב את כל מי שנברא בצלמו.

תגובות

1. מונירה לפני 9 שנים
האחר הוא אני

מומלצים