מטופלים וגונבים!

שני מקרים של שיא החוצפה: מאושפז במיון גונב מתיקי צוות שמטפל בו ובחולים אחרים, ואישה הגונבת סלולרי של משפחה מחוץ לחדרי ניתוח. שני הגנבים נתפסו על ידי מחלקת הביטחון של רמב"ם, והועברו לידי המשטרה.

27.11.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון

לבית החולים רמב"ם מגיעים אלפי אנשים מידי יום, כדי לקבל טיפול רפואי. לעיתים, אותם המטופלים מחליטים לנצל את השהות בבית החולים ולבצע גניבות מהצוות הרפואי וממטופלים נוספים. זה מה שאירע אתמול במיון רמב"ם.
 
במהלך משמרת הבוקר, התקבל דיווח במוקד הביטחון של ביה"ח על גניבת כרטיס אשראי מאחות במיון, וגניבת ארנק על כל תכולתו מאחות נוספת. כאשר צפה צוות מחלקת הביטחון במצלמות האבטחה, נראה בבירור חשוד אשר נכנס לדלפק בין האגפים, מחטט ומוציא חפצים  מתיקן  של המתלוננות, ויוצא.

לאחר בדיקה נוספת, הסתבר כי הגנב הינו מטופל, המאושפז במיון, וניצל את העובדה שצוות המיון עסוק בטיפול בחולים אחרים, כדי לגנוב את חפציהם האישיים של הצוות המטפל.
 
החשוד, נתפס על ידי אנשי מחלקת הביטחון של רמב"ם, ועוכב עד להגעת שוטר ביה"ח אשר ביצע חיפוש בכליו של החשוד. במהלך החיפוש נמצאו ברשותו של החשוד כרטיס האשראי והארנק שנגנבו.
 
מספר ימים לפני כן, נתפסה גנבת שהיתה מעורבת בגניבת פלאפון מאזור ההמתנה מחוץ לחדרי הניתוח בביה"ח. בזמן שמשפחתו של מנותח, המתינה באזור המיועד לכך והטעינה את הפלאפון, ניצלה הגנבת את מצוקתם ואת חוסר הריכוז שלהם, ולקחה את הפלאפון מהדלפק.

במקרה הזה, הגנבה בוצעה תשעה ימים קודם לכן, והגנבת הצליחה לחמוק מבית החולים לפני שהתגלה הדבר. צוות מחלקת הביטחון ברמב"ם גילה ערנות וזיהה את החשודה בבית החולים שבוע וחצי לאחר ביצוע הגנבה, אז היא עוכבה עד להגעת שוטר בית החולים, והועברה לחקירה בתחנת משטרת חיפה.
 
"המסר הוא חד משמעי", אומר בני קלר, קב"ט רמב"ם, "אל תנסו לגנוב ברמב"ם!. אנחנו מצלמים, אנחנו עוקבים, אנחנו לוכדים ואנחנו דורשים ענישה חמורה למי שנתפס. הודות לשיתוף הפעולה ההדוק עם שוטרי ביה"ח רמב"ם והסיוע שאנו מקבלים ממשטרת חיפה, אנחנו מצליחים לטפל בתופעה בהצלחה".

תגובות

מומלצים