גביע ההצטיינות הוענק לרולא

כשרולא נאג'ר בת ה 18 החליטה להתנדב לשירות לאומי בבית החולים כרמל בשנת 2010 זאת לא היתה החלטה פשוטה. במגזר הנוצרי ממנו רולא מגיעה היו אז לא מעט התנגדויות אבל רולא בשלה, היא סימנה לה את הכיוון מתוך מטרה אחת לתרום ולהצליח.

27.11.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
גביע ההצטיינות הוענק לרולא

השבוע אחרי כמעט כבר 4 שנים בכרמל רולא היא הזוכה בגביע החודש כמצטיינת החודשית של ביה"ח כרמל. רולא משמשת כמזכירה של היחידה לטיפול נמרץ נשימתי וכמזכירתו האישית של מנהל היחידה ד"ר אריק עדן.

היחידה לטיפול נמרץ בכרמל נחשבת לאחת המחלקות המורכבות ועם החולים והמטופלים הקשים והמורכבים ביותר בביה"ח, אבל רולא ושאר החברים סביבה מוצאים אותה מחייכת ומרגיעה אותם כל היום.

" כשרולא לא נמצאת החיוך שלה מאוד חסר לנו "  אומרת מרינה ניחנביץ מנהלת הסיעוד ביחידה.

רולא מושיטה  יד ועוזרת בכל דבר שהיא מתבקשת מתיאום ייעוצים של רופאי המחלקה דרך טיפול בהזמנות ציוד, תרופות מבית המרקחת וכל מה שדרוש לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

" רולא בחורה מאד עדינה, ביישנית, רגשנית, אדיבה ונדיבה בעיקר ברגשות וחמלה לזולת ". מעידה עליה שלומית אלזון האחראית על המזכירות בכרמל. "

רולא

רולא תמיד עם חיוך על הפנים גם כאשר כועסת – הכעס נראה עם ארשת של "התנצלות", היא מאד ישרה ומנומסת ופשוט בחורה נהדרת. אי אפשר שלא "לאהוב" את רולא מספרת שלומית הצניעות שלה מדברת בעד עצמה גם במעמד קבלת תעודת גביע החודש רולא  הייתה נרגשת מאוד מהמעמד הלא צפוי ".

" כרמל זה הבית השני שלי בלי ספק בכלל, אומרת בחיוך מתוק רולא, אני מתעוררת בכל יום בחשק גדול ואני באה לעבודה בכיף . הצוות שמקיף אותי מעניק לי אהבה ואני מחזירה לכולם אהבה גדולה יותר אומרת רולא. אני רוצה להתקדם ללמוד ניהול מערכות בריאות ולהמשיך לתרום. אני מרגישה שמצאתי את הבית שלי כאן בביה"ח כרמל וכאן אמשיך להישאר כמה שרק אוכל " מסכמת בחיוך רולא.

בתמונה: רולא מקבלת את גביע החודש, צילום רפואי כרמל.

תגובות

מומלצים