אושר צו הפסקה מינהלי לבניית בית בדליה

בית משפט השלום בחיפה נענה לבקשת הועדה המרחבית לתכנון ובניה רכס הכרמל ואישר צו הפסקה מינהלי למבנה שלטענת הרכס נבנה בשטח חקלאי בחלקה של תושב דליה, ונטען עוד שהמפקח הותקף מילולית.

28.11.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אושר צו הפסקה מינהלי לבניית בית בדליה

יום רביעי 26-11-2014 אישר בית משפט השלום בחיפה את בקשת הועדה המקומית לתכנון ובניה רכס הכרמל שטענו שהנאשם תושב דליה בנה את ביתו בחלקה חקלאית ללא היתר בניה.

רכס הכרמל והעומד בראש הועדה, המחלקה המשפטית ומפקחים, בקשו מבית המשפט שיוחלט שנציג בית המשפט ימסור באופן אישי לנתבע את צו הפסקת העבודה מידית.

הועדה המקומית טענה שהפקח הותקף ע"י אב המשפחה ושהצעיר בנה בית בחלקה חקלאית ולא מאושרת לבניה, לתיק צורפו מסמכים מכל עבר שלשופט לא היה מה לחשוב הרבה ונתן את מה שבקשו בועדה לתכנון ובניה רכס הכרמל.

הטענות רבות ומשונות של הועדה המקומית לתכנון ובניה, מה שלא נלקח בחשבון שבשני הכפרים בדליה ועוספיה נבנו בניינים בצורה כל שהיא ללא תכנון כלל, עכשיו הועדה עושה שרירים על חלשים במיוחד ולא באה לעצמה בטענות שמשרד הפנים במשך שנים לא נקף אצבע ולא ביצע אכיפה, למען זירוז הבניה בכפרי הכרמל.

מדוע רכס הכרמל לא בא בצווים מנהליים כמו שקבל הנתבע מבית המשפט, לאלפי דירות שבנויים, כולל אותם מפקחים שמנסים לאכוף חוק על החלשים.

משתמע מהדבר שמה שמותר למפקחים ולמקורבים של הרכס לא מגיע לאנשים פשוטים מהשורה, שכל רצונם זה לבנות בית לגור בו.

כאשר ועדה מעלימה עין ממבנה שמשמש לכינוס חברתי וכנסים דתיים ומתעלמת מכל הבכירים אשר בנו בכל מיני מקומות אסורים ומתנכלת דווקא לחלשים, זה אומר שהועדה אינה פועלת בשוויוניות.

 

בואו נחזיר אותכם לכתבה בנדון בקישור הנ"ל לאן הלכו הכספים ששולמו לועדת תכנון ובנייה?

בואו נחזיר אותכם לכתבה רחבה בנדון בקישור הנ"ל אולם מלא בנתבעים על בנייה לא חוקית

לחלק מהבקשה שהוגשה לבית המשפט בחיפה

מסמך התבעה

תגובות

6. יוסף לפני 9 שנים
ל 5
5. איש עשקים לפני 9 שנים
עירייה
4. מכיר את העניין לפני 9 שנים
אותו פקח שקרן שמכרים כולם
3. תושב לפני 9 שנים
מצב עגום
2. זיי פי חיפה לפני 9 שנים
זיי פי חיפה
1. חלבי לפני 9 שנים
בושה לרפיק

מומלצים