4 דרוזים נבחרו ראשונים בארגון איפ"א

תקדים שארבעה דרוזים נבחרו למקומות הראשונים ברשימת איפ"א, דבר כזה עוד לא היה, נזיה חלבי נבחר למקום שלישי, נסר נסראלדין במקום החמישי, סמיח טאפש במקום תשיעי, קנג קבלאן במקום 11, לפרטים 

01.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
4 דרוזים נבחרו ראשונים בארגון איפ"א

פקד טאפש זאכי: "היתה עבודה קשה, אנחנו חורשים מזה חודשים, אחרי הרבה מאמצים עבדנו בשביל כולם, המאמץ היה שווה, בהזדמנות זו אני מברך את כל החברים שנבחרו ומאחל לעבודה פורייה לטובת כל חברי הארגון".

פקד טאפש זאכי:"בעבודה מקצועית ומאורגנת צנועה ויישרה ובזכות הרבה חברים ושותפים הצלחנו ובגדול להתברג בצמרת זה לא מובן מאליו בבחירות ארציות בהם מעל חמישים מועמדים לזכות במקום שלישי, יחד עם זאת זה לא מפתיע לכל מי שעובד כשנגד עיניו תמיד השוטר והחבר בארגון".

בארגון ישנם 22 אלף חברים, התמודדו 50 מועמדים שהיו צריכים לדרג את 14 הראשונים בארגון.

כאמור נבחרו 4 דרוזים למקומות הראשונים ברשימה.

נזיה חלבינזיה חלבי, רס"ב שהתמודד כמועמד לנשיאות ולוועד סניף איפ"א בא"ח מג"ב כנגד 65 איש נבחר בהצלחה, נזיה נשוי + 3 משרת מזה כ 24 שנים, משמש כרל"ש מ.בה"ד מג"ב, במהלך שרותו ביצע מס' תפקידים אשר כללו טיפול בפרט, הובלת פרויקטים וניהול מערכות באופן שוטף, מזה 3 שנים משמש כנציג מג"ב בנשיאות איפ"א ארגון השוטרים הבינלאומי סניף ישראל.

במצע הפרסום נזיה פרסם: "פעלתי ועדיין פועל לגיוס עשרות חברים חדשים וגם להגברת המודעות לפעילות הארגון בקרב כלל החברים ממג"ב, אני רואה בתפקיד אתגר ומאמין לאור יכולתי, ניסיוני והכרותיי עם הארגון יש לי את היכולת להשפיע על פעילות הארגון, אופייה והיקפה, לאור ניסיוני נוכחתי לדעת כי שימת השוטר במרכז העשייה זו לא רק סיסמא וניתן לתרגמה לעשייה ולמציאות, בנאמנות את החברים".

נסר נסראלדין, רנ"ג בגימ' התמודד ונבחר קדנציה 3 לנשיאות ולוועד סניף איפ"א דלית אל כרמל ועוספיה.

 נסר נסר אלדין

נסר בן 53 , תושב דלית אל כרמל, כתב במצע הבחירות שלו:  "פרשתי לגמלאות לאחר 32 שנת שירות, בעל תואר אקדמאי, בשירות המשטרה מלאתי שורה של תפקידים עד הבכיר ביותר לבד"א, השתחררתי בדרגת רנ"ג, חבר נשיאות זו קדנציה שנייה, בראשונה הייתי נציג מג"ב, השתדלתי לעשות הכל למען מג"ב, ובשנייה אחראי על הגזברות דאגתי ביחד עם הצוות להכין תקציב אחראי בהתאם לדרישות ולסיים כל שנה עם תקציב מאוזן, ייצגתי את הארגון בכל מקום בחו"ל ובארץ בכבוד הראוי, שאר חברי הנשיאות להחלטות חשובות ונכונות לטובת החברים ורווחתם, שוויון זכויות לכלל החברים והדאגה לפרט".

 כנג' קבלאן
קבלאן קנג', רפ"ק בגימ' התמודד ונבחר לנשיאות ולוועד סניף איפ"א גמלאי בית ג'אן, כתב במצע הבחירות שלו: "אני פונה אליכם אישית ומבקש את תמיכתכם על מנת לייצג אתכם ביושר ובנאמנות, בתור יו"ר סניף גמלאי איפ"א בית ג'אן קידמתי ודאגתי לכל החברים ואמשיך בעשייה למען רווחת חברי איפ"א, כיו"ר סניף גליל באיגוד גמלאי המשטרה והשב"ס אשר מונה 15% מכלל
הגמלאים, רכשתי ניסיון עשיר בעשייה יום יומית למען הגמלאים, אקדיש את זמני למען עמידה על הזכויות שלכם ולשיפור התנאים הרווחתים שבראשם נושא השכר שלאחרונה התקיימו הרבה דיונים שאני נוטל חלק בהם".

איפ"א - ארגון השוטרים הבינלאומי סניף ישראל מונה כ-24,000 חברים והוא הרביעי בגודלו בעולם אחרי גרמניה,אוסטריה ורומניה, סניף ישראל נחשב לראשון ביחס בין גודל הארגון לגודל המשטרה ואף בעל הגידול המרשים ביותר במספר החברים, פעילות בסניפים ועשייה לאומית. חברי איפ"א ישראל שותפים לארגון המאגד שוטרים, סוהרים, מתנדבי משא"ז וגמלאים.

חברי איפ"א בישראל שותפים למגוון רחב של פעילויות ברמה הארצית והמקומית. הם מקבלים שי שנתי יקר ערך אשר נבחר ביחד עם החברים ונציגי הסניפים. כמו כן מקבלים שי מהסניף המקומי, משתתפים באירועים יחידתיים, פעילויות ספורט, תחרויות קבוצתיות, פעילות חברתית, ימי כיף, טיולים, תרבות, רווחה ועוד בנוסף, החברות באיפ"א מסייעת בעיתות מצוקה - כאשר נדרש סיוע משטרתי במקרי אסון, תאונה או כל צרה, שלא נדע, חברי איפ"א מכל העולם מחוייבים לסייע לחבריהם.

תגובות

5. תושב דליה לפני 9 שנים
אחלה אנשים
4. תושב לפני 9 שנים
כל הכבוד ובהצלחה מכל הלב
3. חלבי לפני 9 שנים
כל הכבוד בהצלחה
2. רביע לפני 9 שנים
גאווה
1. השאם פרחאת ומשפחתו לפני 9 שנים
הישאם

מומלצים