תיק החובות של מועצת דאלית אל כרמל

עו"ד כמיל טרודי בשם חלק מתושבי עוספיה עיקל חשבונות מועצת דליה בגין חוב, ראש המועצה רפיק חלבי "כל המטרה לחסל את כל החובת אין כוונה לא לשלם לספקים".

02.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תיק החובות של מועצת דאלית אל כרמל

תיק האיחוד והחובות הכבדים שנוצר אחרי עיריית הכרמל בין עוספיה לדליה, מביא את המועצות המקומיות להצטברות של חובות כבדים שבחלקם פוגעים בספקים והדבר היותר חשוב שכל חוב שנכנס לתיק האיחוד הפך לתשלום פנסיה קבוע, כל חודש מקבל תשלום שלא נגמר לכל החיים.

עו"ד כמיל טרודי שמייצג מספר זוכים בגין השכרת מבנה או מתן שירותים לעיריית הכרמל כתושב הכרמל מנסה בכל דרך להגיע להסדר עם מועצת דליה שלוקחת חלק לפי ההסכם מהחוב של עוספיה.

רפיקעוד בתאריך 9-6-2014 נחתם הסכם בין עורך דין כמיל להנהלת מועצת דלית אל כרמל, על הסדרת חוב ששייך לשני תיקים וההסכם מדבר על תשלום של 66 אלף ₪ בלבד, מאחר והמועצה לא עמדה בהסכם עליו חתמה, עו"ד כמיל מיד הפעיל את ההסכם והוציא עיקול על חשבונות וכרטיסי אשראי של חשבונות המועצה המקומית דליה, שזה אומר כל כסף שישולם למחלקת הארנונה, או לקופה אחרת, יהיה מעוקל.

הבעיה היותר קשה, זה שבגין סכום קטן כזה, המועצה מוצאת את עצמה מעוקלת בסכומים יותר גדולים מהחוב המקורי.

ראש מועצת דלית אל כרמל רפיק חלבי מדבר על תיק האיחוד שמגיע לסכומים שאין להם סוף ושעל המועצה לשלם בכל חודש מעל 370 אלף ₪ המועצה משלמת 220 אלף ₪.

עוד כמילרפיק:"תיק האיחוד הוא תיק קשה ביותר שהחוב עומד על 42 מליון ₪, שאף אחד לא יחשוב שאנחנו מנסים להתחמק מתשלום, זה חוב שמקשה על תפקוד המועצה שבמקום לתת שירותים חלק מהכסף הזה הולך לתשלום ריביות והתיק ממשיך לטפוח".

רפיק:"המטרה להגיע לסגור את כל התיקים הגדולים והקטנים וניתן לסגור את זה לשם כך אנו פועלים נמרצות".

"יש תיקים שנכנסו לתיק האיחוד שעלות החוב אלף ₪, זה בלתי יאומן, אני מאמין שתוכנית ההבראה המשודרגת תופקד במשרד הפנים בירושלים ואם היא תעבור ותאושר, המצב בדליה ישתנה לטובה רק".

יש לציין שכל יום נפתחים תיקים חדשים שלא נכללים בתיק האיחוד, דבר שמקשה עוד יותר על המועצה להתנהל.

 

לדברים שאמר לנו ראש מועצת דליה רפיק חלבי

{YouTubeVideo id=evqbUrIeiT0}

תגובות

2. מואטנה לפני 9 שנים
אינשאללה יהיה טוב
1. תושב לפני 9 שנים
ראש המועצה רפיק גאים בך

מומלצים