קרב הכלבים של הגליל ודליה התפקשש

בני אדם שהופכים לאכזרים כלפי חיות המחמד ומאמנים כלבים לקרבות הימורים, תכנית מיוחדת של הערוץ הראשון שעוסקת בכל הפרטים, התופעה נפוצה בכפרים הדרוזים, כלבים נושכים והשיירה עוברת, לכתבה

07.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
 קרב הכלבים של הגליל ודליה התפקשש

תופעת ההימורים שנמצאת בכל העולם, התפשטה מהר והתפתחה בכפר הדרוזי ולצערנו הרב, תכנית שעסקה בנושא מדברת על קרב גדול שהיה צריך להתקיים בכרמל.

בכפרי הכרמל דאלית אל כרמל ועוספיה יש גם כאלה שמחזיקים בכלבים המסוכנים למטרת קרבות כלבים, הם מקיימים הרבעה וסחר בכלבים מסוכנים בעיקר מסוג פיטבול, מדובר באנשים מבתים טובים בכרמל שעורכים קרבות כלבים בחשאי .

ארגון פטרואה לשמירה על זכויות בעלי החיים ששמע על המתרחש באזור כפרי הכרמל ובמיוחד על הקרבות שעורכים בטבע התחיל לפעול כנגד התופעה.

יורם ארז פעיל הארגון מגלה דרך מקורות מודיעין על קרב כלבים, בין כלבים מהגליל לכלבים מדאלית אל כרמל שיתקיים באזור המתכת בדליה, אנשי פטרואה ערכו תצפיות ושתלו מצלמות במקום, אבל הדבר הודלף והקרב התפקשש. 

יורם ארז: "הקרב שהיה אמור להתקיים הודלף ע"י גורמים במערכת אכיפת החוק, גם שוטרים וגם אנשים שמעורבים בקרבות, הם למעשה בני אותה משפחה".

קרבות בדליה

בעליהם של הכלבים מרביעים אותם לצורכי הימורים ומכירה וגורמי האכיפה מתקשים לפעול נגדם, למרות החוק הברור בנדון חוק כלבים מסוכנים שלפיו הכריזו על 8 גזעי כלבים מסוכנים והגבילו את הקריטריונים להחזקתם, החוק אוסר את רבייתם ומכירתם של כלבים אלה וקבע עונש מאסר וקנסות לעבריינים.

מטרת החוק היתה שהכלבים המסוכנים האלה ייעלמו מהמדינה ומה שקרה בפועל שאנשים המשיכו להחזיק בכלבים מסוכנים למטרת הימורים בקרבות כלבים, לפי הנתונים בישראל יש מספר גבוה פי 10 של כלבים מסוכנים

הרשויות לא ערוכות להתמודד עם נושא אכיפת החוק בנושא כאוב זה.

לתכנית בסרטון

{YouTubeVideo id=ObbHw3s3OlA}

תגובות

3. عسفانيه לפני 9 שנים
الشرطه حاميها حراميها
2. דן לפני 9 שנים
כלבים מי שמתעללים בכלבים
1. מאלף כלבים מוסמך לפני 9 שנים
אין כלבים מסוכנים בני אדם הם המסוכנים

מומלצים