תיק סונול כנען מה חדש ? סרטון

תיק פתוח ולא נגמר החוב גדל מיום ליום, במקום מתוקן התיק הזה היה נחקר, אבל בכפר בו כולם מסתירים ומחפים זה על זה, זה לא נגמר, עו"ד זכי תוקף את אלה שמדברים.

11.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תיק סונול כנען מה חדש ? סרטון

היועץ המשפטי של תיק סונול כנען, זכי כמאל מתייחס ומתבטא נגד כל מיני פוליטיקאים שמנסים להתבטא בעניין התיק הזה, שלא ברור מה האמת בו והציבור מבולבל לא יודע למה להאמין עוד.

זכי שואל, איך אותם אנשים מרשים לעצמם לדבר על דבר שהם כלל לא מבינים ולא מכירים את היסוד?.

תיק סונול גוזל מחיר כבד מהרשות המקומית, מעל מאה אלף ₪, המועצה משלמת רק לתיק הנ"ל בגלל כשלונם של ראשי רשויות שלא ידעו לשמור על הקופה הציבורית וכל זה התחיל בזמן ד"ר רמזי חלבי ואחרי זה עיריית הכרמל.

עו"ד זכי כמאל היועץ המשפטי של התובעת מסביר לנו היכן הגיע התיק ומה הפתרון המידי שצריך להגיע אליו, מאשר לעמוד ולהופיע בכל מיני פורמים ועיתונות, ללא כל ידע בנושא התיק הנ"ל.

יש לציין שבאחרונה מועצת דלית אל כרמל קיבלה חוות דעת משפטית ממשרד עורכי דין, לפי דרישת סגן ראש המועצה מרזוק קדור ולאור התשובה שהתקבלה שוב מבקשים להגיע לפשרה.

שאלות רבות, מדוע כרמל נסר אלדין והיום רפיק חלבי לא מטפלים בתיק הנ"ל מהיסוד? ומדוע ראשי המועצות לא אומרים את כל האמת לציבור בכל הקשור לתיק הנ"ל? ומדוע הציבור צריך לשלם מחיר של טעות של זה או אחר?.

ניתן לעיין בכתבה מגלובס מ2007 בעניין הסכסוך שהחל דאז.

להקליק על הקישור הכחול

סונול כנען הלוותה, לטענתה, 38 מיליון שקל לכרמים בעמק וכעת היא מצויה בעימות עם נושה אחר של כרמים בעמק, שלי נרקיס, המכונה "מלך השוק האפור". שניהם, כנושים גדולים, מתחרים על מה שאפשר להוציא מ"כרמים בעמק".

עו"ד זכי כמאל יועץ משפטי של אותה חברה שהאינטרס שלו לזכות בתיק.

ונשאלת השאלה, כשכולם מדברים על חשד פלילי ותחבולות שנעשו, מדוע כולם שותקים ומנסים להסביר שזה כשיר?.

 

לדברים שאומר לנו זכי כמאל בעניין תיק סונול כנען, בסרטון

 

{YouTubeVideo id=5zJSN_XK58M}

תגובות

6. יוסף לפני 9 שנים
לא רואים אור בקצה המנהרה
5. חמוד לפני 9 שנים
כואב הלב יא נאס
4. יודע הכל לפני 9 שנים
רמזי אכרם כרמל ורפיק כולם אשמים
3. ديﻻوي فخور לפני 9 שנים
أصحاب النوايا
2. משקיף... לפני 9 שנים
הגינות.
1. אחד העם לפני 9 שנים
להתפטר

מומלצים