רביע חלבי ועד הורים מסוג אחר שלא הכרתם

באמצע החודש יתקיימו בחירות ליו"ר ועד ההורים היישובי בדליה, רביע שפרץ לפני שנתיים את דרכו ב-ועד בית ספרי מקבל תמיכה גורפת מחברי הועדים לתפקיד, אבל זה לא מספק אותו. סרטון

11.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רביע חלבי ועד הורים מסוג אחר שלא הכרתם

רביע חלבי הינו אחד האנשים שאוהב בעיקר לתת למען הילדים, בכל התחומים ולא רק ברכוש והבניין הפיזי.

רביע חלבי שמסיים לו פרק צבאי מוצלח בענף הלוגיסטיקה, משתלב לו מיד עם חבריו בסקטור האזרחי בענף הטכנולוגי, מה שנותן לו את הכוח לעשות יותר מכל אחד אחר.

תרומת הועד הישובי למען ילדינו בשנים האחרונות היתה אפסית, הפעילות שלהם סייעה אך ורק לאותם חברי ועד שבאו לקדם אינטרס אישי בלבד ולא מעבר ובעיקר לשרת אינטרס של נבחרי ציבור ומנהלי בתי ספר.

עם כינון המועצה החדשה בדליה ובחירתו של רפיק חלבי, נבחר ועד הורים ישובי שלא יכל לגבש תחתיו את כל חברי הועדים ולשם כך קרס ומצא את עצמו מחוץ למסגרת, בזמן שבבתי הספר פעילות הועד הבית ספרי, המשיכה לתת בצורה הטובה ביותר למען הילדים.

אנו פוגשים את רביע לברר מדוע הוא הולך על התפקיד הלא שקט והסוער ביותר בשנים האחרונות?.

רביע חלבי

רביע אחד מקבוצה גדולה של הורים שעושים ולא שומעים אותם מדברים, הם מגדירים את עצמם מצילי המצב הנוכחי בבתי הספר ובעיקר היסודיים.

גם כאשר רביע יקבל את אימון ועדי ההורים בבחירות, ולמרות הסיכויים הטובים שלו לזכות בתפקיד, ישנם חלק מחברי הועד ששימשו בעבר בתפקידי מפתח בועד, שמנסים לסחוט את רביע בקבלת תפקידים בועד הישובי.

כאשר שואלים את רביע על המצב, הוא מחייך, בצורה ישירה ואומר: "אל דאגה, יהיה לנו ועד, סגן, מזכיר, טובים שיעבדו להשיג את הטוב ביותר למען ילדינו".

 

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=RJ_cF1nGfto}

תגובות

9. אובייקטיבית לפני 9 שנים
אדם ראוי
8. הורה לפני 9 שנים
מילת אמת
7. ענן -עמותת איכפת לי מהכרמל נקי לפני 9 שנים
בהצלחה
6. הורים פעילים בוועד לפני 9 שנים
דלית אל כרמל
5. كرمل לפני 9 שנים
ربيع شاب نظيف
4. רביע חלבי _ דליה צעירה לפני 9 שנים
ישר כח
3. רימא לפני 9 שנים
הבחירה קלה
2. רמי חוסייסי לפני 9 שנים
ועד בית ספרי ג
1. תושב לפני 9 שנים
רק ההורים יכולים

מומלצים