מפלגה חברתית לא יכולה להסתפק בדיבורים על דיור ומחירי המזון

יו"ר ארגון נכי ישראל, שלמה "מומו" נקווה, קורא לעשרות אלפי חברי הארגון לתת קולם רק למפלגה אשר תתחייב לפעול למען בעלי המוגבלויות בישראל.

11.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מפלגה חברתית לא יכולה להסתפק בדיבורים על דיור ומחירי המזון

"כולם מדברים על כך שהבחירות האלה יהיו בחירות חברתיות, אבל עם כל הכבוד, נושאי דיור ומחירי המזון הם רק חלק מהבעיות החברתיות של מדינת ישראל ואין בחירות חברתיות מבלי להתייחס לרבע מהאוכלוסייה בישראל, אזרחים בעלי מוגבלויות. רק מפלגה אשר תציב על סדר יומה את בעלי המוגבלויות בישראל יכולה להתהדר בכך שהיא מפלגה בעלת אג'נדה חברתית".

את הדברים האלה אומר יו"ר ארגון נכי ישראל, שלמה "מומו" נקווה, הפונה היום לעשרות אלפי החברים בארגון בקריאה לא לתת את קולם בבחירות הקרובות למפלגה אשר לא תבטיח לפעול ולקדם את הנושאים הנוגעים לבעלי המוגבלויות בישראל.

מומו

"עד היום היו מפלגות אשר קישטו את עצמן בבעלי מוגבלויות, רצוי על כיסא גלגלים כי זה מצטלם טוב יותר, אבל לא ממש פעלו למען בעלי המוגבלויות. רוב החקיקות שנעשו בשנים האחרונות בנושאים שלנו נעשו מתוך יוזמות מקומיות של חברי הכנסת ולא כחלק מהמטרות של המפלגות אשר זכו בשלטון.

הגיע הזמן שנגיד להם עד כאן, תוכיחו לנו שאתם אכן מתכוונים. תכניסו את הנושאים שלנו למצע שלכם, תתחייבו בפנינו. 

24 אחוזים מאזרחי ישראל הם בעלי מוגבלות, מיליון ושלוש מאות אלף אזרחים אשר אינם זוכים לייצוג הולם בבית הנבחרים ואשר נלחמים מידי יום למיצוי זכויותיהם".

 

תגובות

מומלצים