תכשיטי CASCADA עכשיו בכרמל

סומיה ועלאא רמאח הבעלים של סניף התכשיטים של רשת CASCADA  גאים להציג מגוון רחב  של תכשיטי גולדפילד, כסף, שעונים אופנתיים תיקים ועוד, סוף שנה מיוחדת לכולם בואו לבקר בחנות החדשה בדלית אל כרמל.

12.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תכשיטי CASCADA עכשיו בכרמל

"מה שקובע את איכות תכשיטי גולדפילד זה עובי הציפוי וכמות הזהב ששמים בו", כך אומר לנו אלכס בדוק הבעלים של רשת התכשיטים CASCADA בערב פתיחת סניף הרשת בדאלית אל כרמל: "הרשת התחילה לפני עשרים שנה והיום יש לנו 10 סניפים בארץ ושניים בחו"ל, המפעל הראשי בקריית אתא, העיצובים שלנו הם יחודיים שלנו".

"אנחנו מקפידים על איכות המוצר והעיצובים המיוחדים, בכל שבוע יש לנו סדרת עיצובים חדשה, יש אחריות על המוצרים והמחירים של התכשיטים מאוד עממיים".

אלכס סיפר על הקשר שנוצר עם סומייה ועלאא רמאח שהביא לפתיחת הסניף בדליה ואיחל להם הרבה הצלחה ופרנסה.

עדי הבת של אלכס מאוד התרשמה מהחנות ומהעיצוב ואיחלה לסומיה ועלאא בהצלחה.

סומיה רמאח בעלת החנות סיפרה לנו בהתרגשות על החלום שהתגשם ואיך היא ובעלה התאהבו בתכשיטים והחליטו לפתוח סניף בדליה, "החיבור נוצר מהרגע הראשון, הלכנו על הכי טוב שיש, אני מאוד מתרגשת לראות את האנשים שהגיעו בערב הפתיחה ומזמינה את כולם לבוא ולהתרשם מהקואליציה, מהאיכות ומהמחירים העממיים".

עלאא רמאח הבעלים מאוד מתרגש ומציין שהם פתחו את הסניף כדי לספק את המתנות הכי יפות ובמיוחד שעכשיו תקופת חגים.

סומיה ועלאא רמאח

סניף CASCADA דאלית אל כרמל, תכשיטים בעיצובים יחודיים, תכשיטי גולדפילד מכל הסוגים, עם שיבוצים, אבנים טובות, פנינים ועוד, שעונים יוקרתיים מיוחדים, תיקים וארנקים, הכל מעוצב להפליא, בחנות תכשיטים עשירה, איכותית ומעוצבת ברמת הגימור הגבוהה ביותר של תכשיטים.

כביש ראשי, ואדי אלפש, 04/8343737

 

{YouTubeVideo id=WSB_ixq7vJU} 

תגובות

6. נבילה ופאדי לפני 9 שנים
מאוד מרשים מומלץ לבקר
5. אישה יפה לפני 9 שנים
לסומיה ועלאא הרבה הצלחות
4. אימאן לפני 9 שנים
תכשיטים מיוחדים
3. מנסיון בתחום לפני 9 שנים
מקום נהדר
2. דליה לפני 9 שנים
בהצלחה מקום יפה
1. אופנה מספר 1 ניזאר לפני 9 שנים
בהצלחה

מומלצים