אודי אנג'ל תרומתו החשובה לבתי הספר בכרמל

יו"ר מיזם "סיסמה לכל תלמיד"אודי אנג'ל, ומנכ"לית המיזם, מגי אסייג, ביקרו בבתי ספר בדלית אל כרמל ובעוספיה, הביקור עמד בסימן מתקוונים לעשות טוב ברשת.

14.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אודי אנג'ל תרומתו החשובה לבתי הספר בכרמל

הביקור התקיים במעמד ראש מועצת דלית אל כרמל, רפיק חלבי, ראש מועצת עוספיה, וג'יה כיוף, ובכירים במשרד החינוך.

הביקור החל בבית הספר החדשני דלית אל כרמל, בו חנכו ראשי המיזם את חדר המחשבים החדש בבית הספר, שנתרם ע"י "סיסמה לכל תלמיד", בנוכחות מפקח משרד החינוך, יוסי שטרית, מפקח מתכלל במשרד החינוך, רמי בן גרא, מפקח מתכלל במשרד החינוך, רונית ליטבק, רכזת השתלמויות מטעם משרד החינוך, וד"ר עידית אבני, ממונה מחוזית ליישומי תקשוב בחינוך - מחוז חיפה.

לכבוד הביקור, הוצבו בחדר המחשבים 4 תחנות, אשר הציגו את תרומת המיזם והשפעתו על קידום התקשוב בתוך בית הספר. בסיום הביקור הודה מנהל בית הספר, מר סעיד חלבי, לראשי המיזם על תרומת "סיסמה לכל תלמיד" לתלמידים ולסגל ההוראה.

לאחר מכן הגיעו ראשי המיזם לבית ספר דליה ג', שם דיבר מנהל בית הספר,  סאלח קדור, על התרומה המרכזית והמכרעת של המיזם לבית הספר, ועל הפרויקטים הנעשים באמצעות אתר "סיסמה לכל תלמיד". בפני האורחים הוצגה תערוכת צילומים שצילמו תלמידים, ובאמצעות ברקודים ניתן היה לקבל מידע על כל צילום: מי צילם, היכן צולם מתי צולם וכו'. משם עברו האורחים לטקס גזירת הסרט וחניכת חדר המחשבים החדש, שנתרם גם הוא ע"י "סיסמה לכל תלמיד". לאחר הטקס הוצג פרויקט הקשר הרב-דורי, במסגרתו השתתפו התלמידים יחד עם הסבים והסבתות בשיעור מתוקשב.

ראשי "סיסמה לכל תלמיד" המשיכו לבית הספר עספיא ג'. מנהלת בית הספר, הגברת עביר כיוף, פתחה את הביקור במילות תודה חמות למיזם, והזמינה לבמה את ראש המועצה מר וג'יה כיוף, ששיבח גם הוא את תרומת המיזם לתלמידים ולעיר. האורחים צפו בסרטון בנושא פרויקט הנתינה, והוצג בפניהם עץ הנתינה של בית הספר, שקושט בברקודים עם כל המעשים הטובים של התלמידים.

לאחר מכן עברו לחדר המחשבים, לטקס הסרת הלוט מעל שלט ההוקרה ל"סיסמה לכל תלמיד". בחדר המחשבים הוצגה פעילות משותפת עם ההורים בנושא נתינה. ההורים ציינו כי הם שמחים ללמוד טכנולוגיות חדשות מהילדים וכן שיבחו את האפליקציה החדשה של "סיסמה לכל תלמיד", אשר מאפשרת להם להיות מעודכנים בכל נושאי הלימוד שקשורים לבית הספר, בכל עת ומכל מקום.

אפליקציית "סיסמה לכל תלמיד", הפועלת גם בשפה הערבית, מאפשרת להורים לראות את שיעורי הבית של ילדיהם, מערכת השעות, הציונים, לוח האירועים וקבלת הודעות אישיות.

בהמשך נסעו האורחים לבית הספר עספיא א', בו סיירו בחדר המחשבים וצפו בשיעור מתוקשב. בתום הביקור הזמין מנהל בית הספר, מר נאיף מנסור, את מר אודי אנג'ל לנטיעת עצים בחצר בית הספר.

לקראת סיום היום התקיימה פגישה עם ראש מועצת דלית אל כרמל, מר רפיק חלבי, במסגרתו הודה ראש המועצה למיזם "סיסמה לכל תלמיד", על התרומה הרבה של המיזם לבתי הספר בדלית אל כרמל.

יו"ר המיזם, אודי אנג'ל, אמר במהלך הביקור: "מיזם "סיסמה לכל תלמיד" פועל בלמעלה מ-200 בתי ספר יסודיים ברחבי הארץ, מכל מגזרי האוכלוסיה: יהודים, ערבים, דרוזים, בדואים וצ'רקסים. הרעיון שעומד מאחורי המיזם הוא ליצור שוויון הזדמנויות אמיתי בין כל תלמידי ישראל. הצלחת המיזם טמונה בעבודה המדהימה של עשרות אנשים, שמקדישים שעות רבות לאפשר לכל מנהל, מורה ותלמיד, ללמוד ולהתנהל בתוך סביבה ממוחשבת ומתוקשבת, והלב מתרחב כשרואים את התוצאות בשטח".

מנכ"לית המיזם, הגב' מגי אסייג הוסיפה: "האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים של רשת 'סיסמה לכל תלמיד' תורמים לתלמידים הן בהקניית ידע והן בחוויית הלמידה. התאמנו את האמצעים הטכנולוגיים לתלמידי בתי ספר דוברי ערבית, כך שגם האפליקציה המשמשת את ההורים וגם פורטל המיזם, המהווה את השער החינוכי והחברתי של התלמידים, פועלים בשפה הערבית".

אודי אנגל

"סיסמה לכל תלמיד" מהווה רשת לימודית חברתית, המחברת בין שלושת גורמי ההוראה המרכזיים: מורים, תלמידים והורים. המיזם פועל על בסיס פלטפורמה (רשת ענן) המאפשרת תקשורת עדכנית, מידית, ונוחה בין המורים לתלמידים, ומעודדת ביטוי עצמי ויצירתיות הן בקרב המורים והן בקרב התלמידים.

אל פורטל "סיסמה לכל תלמיד" ניתן לגשת מכל מחשב המחובר לאינטרנט. ייחודיות המיזם, נמצאת בתהליכי ההטמעה האישיים שמוענקים לכל בית ספר, ולצוות ההוראה המשתתף בפרויקט: המורים.

לומדים לבנות שיעורים מתוקשבים ולהשתמש בכלי המחשב הבסיסיים, כשיפור הקשר עם התלמיד, ויכולים ללמד את התוכן בצורה עדכנית, אינטראקטיבית וחווייתית הרבה יותר. ההטמעה, ושעות החניכה הפרטניות לכל בית ספר, הם אלו שסייעו להצלחת הפרויקט, והובילו את הביקוש העצום להשתתפות בו.

המיזם ממומן במלואו מתרומות של החברה לישראל בשיתוף קבוצת XT, בזן ובנק הפועלים, ובשיתוף פעולה עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל.

אודי אנג'ל

צילום: סיסמה לכל תלמיד.

תגובות

מומלצים