גסוב חסון מחושק ע"י צמרת הבית היהודי

המפקד של הבית היהודי החל היום בצורה רשמית, כל אדם יכול להתפקד דרך האינטרנט באתר התנועה, המתמודד הדרוזי בתנועה גסוב חסון רץ ברשימה הארצית והסיכויים שלו טובים מאשר והוא מקבל את הכוח מיו"ר התנועה וחבריה. לפרטים

14.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
גסוב חסון מחושק ע"י צמרת הבית היהודי

בעקבות פיזור הכנסת התשע עשרה בדצמבר 2014 וקביעת מועד הבחירות ל-17 במרץ 2015 החל הבית היהודי מפד"ל החדשה במפקד בזק דרך האינטרנט לקראת פריימריז בחירות מקדימות ליו"ר המפלגה והרשימה לכנסת שיערכו ב-14 בינואר 2015.

במקביל להיערכות לבחירות נמשך המשא ומתן בין המפד"ל לאיחוד הלאומי תקומה, שאיחודם היה אמור להתבצע תוך חצי שנה מהרכבת הממשלה ה-33, אך לא בוצע בפועל.

הסיעה מבוססת על מפלגות הציונות הדתית, מחזיקה באידיאולוגיה ציונית דתית ותומכת בעמדות הימין המדיני.

בבית היהודי לראשונה יוכלו להתמודד לא יהודים במסגרת הבחירות המקדימות בתנועה, גסוב חסון שקבל את ברכתו של יו"ר התנועה נפתלי בנט התחיל במפקד בקרב בני העדה הדרוזית, אשר בעת אישורם כחברי תנועה יוכלו לבחור ולהיבחר בתנועת הבית היהודי.

למשימה נכנס גסוב חסון אשר מתמודד בתקווה שיקבל את אימון המתפקדים להיות מועמד ברשימה של התנועה לכנסת ה20.

גסוב חסון חבר מועצת דאלית אל כרמל, אדם שעובד למען החברה הדרוזית ותרומתו רבה, ברצונו להשפיע מעמדת חבר כנסת בכל המשתמע ועל זה גסוב מקבל תמיכה של רבים מהמגזר הדרוזי והערבי.

עם הצטרפותו של נפתלי בנט ותנועת ישראלים שבראשותו והיבחרותו לראשות הבית היהודי, מחזיקה המפלגה בעמדות מדינת ישראל היא מדינה יהודית, מדינת היהודים, בעלת משטר דמוקרטי.

הבית היהודי מתנגד לרעיון של מדינת כל אזרחיה אך תתמוך בשוויון זכויות של בני המיעוטים ברוח מגילת העצמאות.

גסוב פונה לכל מי שיכול לסייע ולעזור במימוש היבחרותו במקום ריאלי בתנועת הבית היהודי, שיעשה זאת בידיים שלמות כי גסוב יודע להחזיר לחברה המקומית, שאין כמוהו מבין אותה, כך אומר גסוב.

ניתן להתפקד דרך אתר תנועת הבית היהודי או להתקשר לגסוב באופן אישי .

גסוב חסון

תגובות

8. חסוני אסילל לפני 9 שנים
גסוב אנחנו רק איתך
7. משפחה דרוזית לפני 9 שנים
בהצלחה גסוב
6. זיאד לפני 9 שנים
אחלה חסון !
5. רביע לפני 9 שנים
עצוב
4. נסראלדין לפני 9 שנים
נתמוך
3. דן לפני 9 שנים
גסוב מנהיג
2. דרוזית לפני 9 שנים
גסוב אחלה בן אדם
1. חסוני לפני 9 שנים
בהצלחה גסוב

מומלצים