בזבוז המים של מועצת דליה להשקיית רחובות

בושה למועצה שלא מבינה בחיסכון, במקום לרוקן את כמות המים הגדולה מהצנרת לרחוב, ניתן לאגור ולהשקות את הדשא במגרש הכדורגל או למכור מים לחקלאים, אבל כל עוד מדובר בראש סתום לא ניתן לשנות כלום. סרטון

15.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בזבוז המים של מועצת דליה להשקיית רחובות

כבר שנים שאנו מעלים את הנושא לסדר היום ובמיוחד בכל פעם שתושבים עוברים ליד צנרת כיבוי אש שמשחררת כמויות גדולות של מים בכדי לשחרר לחץ, זה מה שיש למועצה והעומד בראשה להגיד.

חשוב לציין שאותו הדבר אמרו קודמיו של רפיק וחבל שהדבר הזה לא משתנה.

היום פחת המים וההפסד הכספי שמפסידה דלית אל כרמל נאמד במליוני ₪ בכל שנה, בגלל הדברים האלה שמבצעת המועצה, להמשיך לזרוק מים לכביש ללא כל התחשבות או רחמנות, שזה עולה הרבה כסף למשלם המיסים.

לצערנו הרב רפיק חלבי והמועצה שברשותו, מתקשה לטפל בדבר שרק לפני שנה הרימה את הדגל וצעקה הצילו זה לא יכול להיות, היום אחרי שנה המועצה ממשיכה להתנהג אותו הדבר, כמו כל המועצות לפניה .

בפועל למרות שבדוח מבקרת המועצה עו"ד סועאד חסון נכתב לא פעם על זה שקבלנים ממלאים מים במשאיות ללא מד מים, הדבר הזה ממשיך עד יום זה ללא מפריע, המועצה הבכירים וראש המועצה יודעים ומעלימים עין.

בכל מקום מתוקן שנבחרים נציגי ציבור, הם מקבלים שכר די גדול, מחובתם לשמור על הקופה הציבורית ולדאוג לתת לתושבים בחזרה ולא לגרום להם עוד חור בקופה שמלאה בחורים.

בשעות בוקר כשהמועצה המקומית דאלית אל כרמל עסקה בתיקון אחד מצינורות המים הראשיים, לפחות שתי עמדות כיבוי אש בציר הראשי, שפכו כמויות גדולות של מים, שהגיעו עד נחל אורן במרחק עשרות ק"מ מדליה.

לצערנו הרב ישנם דוחות בידי המועצה הקשורים לגנבי מים שגנבו כמויות גדולות של מים ומהם שניים שעד רגע זה ממשיכים לגנוב ללא כל מפריע והסיבות שלא נעשה להם כלום ידועות לכולם.

גם שהמועצה והבכרים בה יגידו לכם שהם הגישו תלונה במשטרה אל תאמינו להם כי הם עובדים עליכם ומשקרם אותכם.

 

{YouTubeVideo id=GYdZeO4Ze-0}

 

מועצת דליה

תגובות

4. דלאוי לפני 9 שנים
זה מה שבחרנו
3. אמאל לפני 9 שנים
שילכו ללמוד איך לנהל ישוב
2. תושב לפני 9 שנים
לא כל הצעה נכונה
1. תושב לפני 9 שנים
בושה וחרפה

מומלצים