האח הבוגר ממשיך לתרום לקהילה

ב 12 מדינות בעולם מתקיים ומצליח פרויקט "אח בוגר" והשנה הוא מגיע גם לבית החולים כרמל, הפרויקט שהוקם בארה"ב לפני 110 שנה, צובר תאוצה ומגייס אלפי מתנדבים נרגשים.

22.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האח הבוגר ממשיך לתרום לקהילה

ד"ר יואל גורן מנהל "אשפוז יום" בבית החולים כרמל, מתנדב כבר 5 שנים בפרויקט, והוא אחד המתנדבים הבולטים בעמותת "אח בוגר" בצפון. 

בכרמל מתכוונים השנה להפוך את הפרויקט לפרויקט מוביל, אליו יצטרפו  עוד עובדים ומתנדבים רבים מתוך עובדי ביה"ח כרמל.

במסגרת פרויקט "אח בוגר" מגיעים המתנדבים לילדים ונערים צעירים בגילאי 5-18  הגדלים בבית עם הורה יחיד, כשהמתנדב מהווה עבור הילד - דמות של אח או אחות  בוגרים, שמשלימים לילדים חסכים בתחום הרגש והאוזן הקשבת .

" אני נפגש פעמיים בשבוע עם גיא הילד אותו אני חונך ובכל פעם מחדש אני מגלה כמה הוא נרגש ומחכה לפגישה השבועית שלנו"- מספר ד"ר גורן.

ד"ר גורן"גיא הוא ילד מבריק ומוכשר. הוא מתגאה בפניי על כל מדליות הספורט שהוא מקבל, מספר לי על האירועים שעברו עליו ופשוט מחכה לי בציפייה כדי לפרוק את כמות החוויות שהוא עבר לאורך כל השבוע . אותי זה ממלא בהמון אנרגיות ובתחושה שאני מצליח לגרום לעוד ילד קצת אושר והסיפוק שלי הוא עצום", אומר ד"ר גורן.

ד"ר גורן מנהל  "המחלקה לאשפוז יום" בכרמל- המעניקה שירות אמבולטורי של מאות ניתוחים מתקדמים בשנה כמו ניתוחי קטרקט, ניתוחים אורולוגיים וגניקולוגיים, והוא 'עסוק מעל הראש' בטיפול וניהול באלפי חולים ואנשי צוות במהלך היום.

"אם אני, למרות כל הלחץ והעיסוקים, מוצא זמן כדי להקדיש שעתיים בשבוע לטובת ילד שזקוק לכך, אז תאמין לי, שכל אחד יכול למצוא את הזמן", אומר ד"ר גורן.

הכוונה שלנו, שכמו ד"ר גורן, לצרף עוד עשרות מתנדבים מקרב העובדים שלנו, למען מטרה מרגשת ואנושית זו- של ליווי ילדים עם חסך רגשי בדמות בוגרת ונצליח להגדיל את מאגר המתנדבים בעשייה חשובה זאת" אומרת שלווה גלעדי מנהלת משאבי אנוש בכרמל, מיוזמות הרעיון ומוסיפה:  "התרומה לקהילה היא חלק בלתי נפרד מכרמל ואנו נמשיך גם השנה לתרום ולתת מכל הלב" .

בתמונה: ד"ר יואל גורן מנהל אישפוז יום בכרמל ומתנדב בעמותה, צילום אלי דדון.

תגובות

מומלצים