המתנדבים החדשים במשטרת רכס הכרמל

קבוצה גדולה של מתנדבים בעלי משפחות ואנשי ציבור סיימו קורס הדרכה שהוכשרו במסגרתו להיות שוטרים שיטפלו בפשיעה, סיור ועוד, בעוספיה יש בית למתנדבים, בדליה אין.

30.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המתנדבים החדשים במשטרת רכס הכרמל

מפקד תחנת המשטרה ברכס הכרמל רב פקד רוני כהן יחד עם רס"ב ארז מזרחי ומפקד המתנדבים יוסף חלבי הצליחו לגייס מספר גדול של מתנדבים חדשים מדליה ועוספיה, אנשים שהגיעו להתנדב ולתת לחברה המקומית.

הקבוצה הגדולה שהוכשרה לעבודה עם ציבור וגם לבצע אכיפה כמו כל שוטר רגיל, המתנדבים עברו הכשרה שהועברה ע"י פקד רן רום להיות חלק ממערך המשטרה המתנדבת בישובים שלהם.

הערכה גדולה לקבוצה של 30 מתנדבים שבאים מהחברה המקומית, במטרה לתת מזמנם וכספם למען החברה המקומית בישובים ועל זה הם משקיעים, בזה שעברו את ההדרכה במשך התקופה ומעכשיו הם כבר נמצאים בניידות, בסיורים ובמחסומים בתפקיד שוטר מתנדב.

למתנדבים בעוספיה יש בית חם, בית השוטר המתנדב, שבו מקיייים פעילות ומפגשים וכו', ובדאלית אל כרמל למרות כל ההבטחות, לא נמצא בית כזה למען אותם מתנדבים שתורמים לחברה בתפקיד הקשה הזה.

יש לציין לשבח את יוסף חלבי (אבו בדר) שדחף לגיוס המתנדבים בסיוע מפקד התחנה רב פקד רוני כהן ועכשיו מלחמתו להביא פתרון למקום למתנדב בדליה.

עד היום ובשנים האחרונות שימשו רק כעשרה מתנדבים בתחנת רכס הכרמל ומעכשיו אחרי הכשרתם של המתנדבים החדשים, הם ייקחו חלק גדול יותר, מה שיעזור לחברה המקומית שזקוקה לכוח משטרה באותה קריאה.

זו הזדמנות לאחל למתנדבים ולפיקוד של משטרת רכס הכרמל בהצלחה ושתמיד נזכה לעוד ולעוד אזרחים טובים שיתנדבו למען החברה בה הם חיים ורוצים לראות אותה ללא פשעים, סמים ועוד.

המתנדבים

תגובות

6. רב פקד מזרחי לפני 9 שנים
אתה אדם אציל עקאב.
5. נסראלדין לפני 9 שנים
בהצלחה לכם
4. תושב לפני 9 שנים
יפה
3. בסיס לפני 9 שנים
בהצלחה מכל הלב
2. אזרח לפני 9 שנים
ישר כוח ובהצלחה
1. חלבי לפני 9 שנים
כל הכבוד לכל מי שמתנדב

מומלצים