מושל מדינת אינדיאנה

מושל מדינת אינדיאנה, הידועה כמדינת הכדורסל של ארה"ב, מייק פנס, הגיע לביקור רשמי בישראל כאורח משרד החוץ, במפגש חגיגי שנערך לכבוד המושל, השתתפו כ- 50 אנשי עסקים.

30.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מושל מדינת אינדיאנה

מושל מדינת אינדיאנה, הידועה כמדינת הכדורסל של ארה"ב, מייק פנס, הגיע לביקור רשמי בישראל כאורח משרד החוץ.

במפגש חגיגי שנערך לכבוד המושל, השתתפו כ- 50 אנשי עסקים, ביניהם: עו"ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, פרופ' יעקב פרנקל לשעבר נגיד בנק ישראל, רונית בן-בסט יו"ר לשכת המסחר ישראל-אמריקה, רועי גלעד קונסול כללי של ישראל בשיקגו, ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, גיורא בשור מנכ"ל GBI, עו"ד ביני זומר מנכ"ל נובל אנרג'י, וונדי זינגר מנכ"לstart up nation central  , ועוד.

המפגש

במפגש אמר המושל כי אינדיאנה רואה בישראל כשותפה לקידום הסחר והעסקים במדינה, וכבעלת ברית מוערכת במזרח התיכון. 

עו"ד לין, החמיא למושל ואמר כי המדיניות שלו היא המדיניות החברתית והכלכלית הנכונה, שכן היא מבוססת על בניית תשתיות, קידום מערכות החינוך, הפחתת מסים ומתן אפשרות אמיתית למגזר העסקי לצמוח.

במהלך המפגש לין העניק למושל, יחד עם רועי גלעד, קונסול כללי של ישראל בשיקגו, וארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, חולצה של נבחרת ישראל בכדורסל עם המספר 1.

בתמונה מימין לשמאל: רועי גלעד, קונסול כללי של ישראל בשיקגו; עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; ארז אדלשטיין, מאמן קבוצת נבחרת ישראל בכדורסל; מייק פנס, מושל אינדיאנה, ארה"ב.

צילום: ליאת רם.

תגובות

מומלצים