להכיר מקרוב את צוותי החינוך

כחלק מהעמקת הקשר של הנהלת מועצת מגידו עם מערכות החינוך, אורגנו על ידי מנהלת מחלקת החינוך קרין שטרן, יומיים של סיורים ומפגשים עם צוותי בתי הספר, תלמידים, מורים וצוותי מערכות החינוך הנוספות במועצה.

13.01.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
להכיר מקרוב את צוותי החינוך

בסיור נכחו איציק חולבסקי ראש המועצה ואברהם אזולאי מנכ"ל המועצה .בביקור שערכו במוסדות החינוכיים בהר  נפגשו עם הצוותים החינוכיים  ותלמידי  בתי הספר: קשת -התקוה , עומרים, ,מרכז מענה והשירות הפסיכולגי וחוות אדמה.

בבתי הספר הוצגו התוכניות המיוחדות המשקפות בכל תחום את הייחודיות של כל מערכת חינוכית , כמו:  שיעור ריקודי עם, מעגל מתופפי דרבוקה,  שירת מקהלה , לימודי סביבה בחווה .

איציק חולבסקי ראש המועצה: "סיירתי  השבוע בחלק ממוסדות החינוך  של המועצה  בהובלתה של קרין שטרן מנהלת החינוך ובליווי המסור של מנכ"ל המועצה אברהם אזולאי. בית ספר "קשת -התקוה " נושא בשורה משמעותית ביותר של שילוב תלמידים חילוניים ודתיים בהנהגת מנהלת מנוסה ואיכותית סמדר עקרי וצוות מורים ומורות מעולה. בית ספר "עומרים" בהנהגה  מקצועית של אורה שומרון וצוות המחנכים ומורים המסור צומח ופורח . התרשמתי מאד מחוות אדמה בניהולה של הדס פרסמן –החווה מהוה  מוסד חינוכי חשוב ומשמעותי ביותר של המועצה והמרחב הביוספרי, נעשית בו עבודה חינוכית למופת בו עוברים למעלה מ 1000 תלמידים בשבוע".

הידוק הקשר  ויחסי הגומלין בין מערכות החינוך והמועצה בא לידי ביטוי ממש בימים אלה  בתיכון מגידו שבחר לעסוק במסגרת הנושא המשותף לכלל התלמידים, בהכרות עם האזור . לשבוע הלמידה בנושא קרא הצוות החינוכי "סלפי מגידו" .

קשת התקוה

בסיום הסמסטר וחלוקת התעודות , בחרו בתיכון לארח בעלי תפקידים  מהמועצה והיישובים שעברו בכיתות הלימוד מז' ועד יב' ועסקו  בפאנל רחב של נושאים מתחומי החיים של תושבי המועצה. הוצפו דילמות, ניתנה ההזדמנות להבעת דעה ולשאלות בנושאים רבים כגון: אופי האזור, המרחב הביוספרי, מאבקים סביבתיים, צמיחה דמוגרפית, שיתוף ציבור, צמיחה כלכלית ועוד.

מסרה וצילמה: יעל ברניר – דוברת מגידו

תגובות

מומלצים