מרזוק: "רפיק התחייב בפנינו לפעול אחרת ממה שהוא פועל עכשיו"

מרזוק חושף מסמכים חדשים בעניין סונול כנען כולל מחצבות אבן א ו-ב, "בהסכם מול עו"ד חברת סונול כנען סוכם כי המועצה לא יכולה לתבוע אחרי חתימת ההסכם, אני רואה בהסכם שהמועצה הולכת אליו עם סונול כנען טעות חמורה ביותר".

14.01.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מרזוק: "רפיק התחייב בפנינו לפעול אחרת ממה שהוא פועל עכשיו"

מרזוק קדור במסיבת עיתונאים שערך חושף מסמכים חדשים ומביע התרעמות על הדרך שבה מתנהלת המועצה מול עו"ד חברת סונול כנען: "אני רואה בהסכם שהמועצה הולכת אליו עם סונול כנען טעות חמורה ביותר, יש אנשים במועצה שמנסים להשחית את שמי כאילו אני נגד סגירת החוב, במכתב עו"ד גולדהמר מ 2004, גולדהמר מדבר מאז על תשלומי יתר לחברה, אני פניתי לעו"ד אדם פיש ז"ל, אדם פיש אז הודיע לי שהוא לא יכול לפנות לערכאות משפטיות ללא המועצה המקומית".

"הסכם ראשון של כרמים מדבר על 8 מלש"ח, ואין כל זכר שניתן למועצה לפנות לערכאות משפטיות, מאז שמשרד פרון מתאריך 6-5-14 מדבר על זה שניתן לפנות לבית משפט בתביעה להפסקת התשלומים לחברה. מכתב שני של פרון גם מדבר על לקויים בתשלומי המועצה לחברה הזו סונול כנען, וגם מציין חוק התיישנות שהמועצה המקומית התעלמה מהעניין".

מרזוק: "שלחתי מכתב ובו הסברתי לרפיק על כל המהלכים ורפיק העדיף להתעלם, במכתב הסברתי שהפשרה שנחתמה זו אותה עסקה גם של מחצבות אבן וסונול כנען, כך נוכל ללכת לאור העובדה הזו לבית משפט".

"ההסכם מדבר שמחצית הסכום ישולם לנושה תוך 10 ימים מרגע קבלת הכספים ממשרד הפנים והסעיף העיקרי שמצויין בהסכם שאין כל אפשרות עתידית לתבוע במהלך השנים כל גורם שהוא, שמקבלים כספים בצורה כלשהי, זה גובל אותנו בלפנות לערכאות משפטיות בעתיד, מה שקרה באחרונה זה הסכם שלא ברור מי מנסה לקדם אותו, השאלה מדוע נמחק הסעיף הזה? זה מוכיח שעו"ד החברה התובעת עמד וכבל את המועצה המקומית גם בעתיד לתבוע".

"זה מה שהבטיח רפיק חלבי להילחם בשחיתות ולשמור על הכסף הציבורי? רפיק התחייב לפני הבחירות לא להגיע להסכם בעניין סונול כנען, הוא הבטיח לי ולציבור, ביקשתי ממנו לבטל וללכת לבית המשפט, אז האשימו אותי במועצת כרמל שאני עושה את זה לטובות אישיות והיום גם מאשימים אותי באותם דברים".

מרזוק: "אני ממשיך להילחם בסוגייה, לא יתכן שאתן לציבור לשלם סכומים כאלה שלא צריך לשלם".

 

 {YouTubeVideo id=UnVkQXXP8p4}

 

כתבה שפרסמנו בפורטל הכרמל, מתאריך 28/12/2014

הרומן שלא החזיק מעמד !

ראש המועצה רפיק חלבי וסגנו מרזוק קדור מתגרשים אחרי שנה בפוליטיקה, מרזוק בהתחלת הדרך רץ לחיק רפיק שחיבק אותו חזרה, אבל מיד מרזוק הבין שעם רפיק לא ניתן לטפל בתיק סונול כנען ולא באזור התעשייה שנגנב.

יש לציין שמה ששונה במועצה הנוכחית מהמועצות שעברו זה רק הריהוט החדש, אין כל שוני, רפיק חלבי שווה כרמל נסר אלדין ואכרם חסון.

מרזוק קדור לא פעם אמר שהוא רואה ושומע את הקולות מהרחוב ומבין טוב את אכזבתם של תושבים מההנהגה החדשה, האם זו הסיבה שמרזוק נפרד מרפיק בשלב הזה?.

רפיק חלבי בתחילת דרכו בפוליטיקה חיבק את מרזוק מחוסר ברירה, כי לא היה אדם אחר שמבין ומנוסה יותר ממרזוק לקחת למסע הבחירות שלו ואז חיבר אותו למשפחת אחמד עלי עם מועין חלבי שברגע האחרון נכנס למועצה, מה שהדאיג ודחף את רפיק לחשוב אחרת עם כניסתו למועצה.

רפיק בחדרי חדרים לועג ומרכל על דברי מרזוק ומספר כל מיני דברים שמרזוק מנסה להטעות את הציבור בדברים, רפיק יודע טוב להציג את הדברים שלא ניתן לערער עליהם !.

מרזוק קדור לאחר שהרגיש מושפל ושלא מקבל כל התייחסות בעניין תיק סונול כנען, אחד התיקים הקשים שלא מאפשרים למועצת דליה להתפתח לשום מקום, מרזוק העדיף לעזוב שהפוקוס מופנה לרפיק באשמה שהוא לא מטפל ומקדם את הפרשה.

עזיבתו של מרזוק קדור את רפיק והנהלת המועצה, מביאה אותו ואת הקריירה הפוליטית, להוביל לכיוון אחר, אם מרזוק ידע לעבוד נכון, הוא כרגע מקבל אהדה ציבורית על פועלו בזירה הציבורית ומרזוק נהנה מהאהדה הנפגעת של רפיק ע"י הרבה מהמקורבים שלו במיוחד.

מרזוק ורפיק

מרזוק אחד הפוליטיקאיים המנוסים והמבינים טוב את תפקידם כנציגי ציבור, מרזוק מדבר שהוא רוצה לשנות ולעזור לכפר ומצד אחר רפיק ממהר להגיע להסכם בתיק סונול כנען כדי להשיג עוד קצת זמן בתפקידו כראש מועצה לפני שממנים ועדה קרואה.

רפיק חלבי כל עוד לא נגע בדברים הכואבים שדרש הבוחר והתושבים ובמיוחד בתיק אזור התעשייה, תיק סונול והחובות הרבים, שהשאירו קודמיו, הוא נתפס למרות שזו שנה ראשונה שלו, כמנהיג דומה לכל השאר שכשלו בתפקידם.

עזיבתו של מרזוק את הנהלת המועצה, תגרום למועצת רפיק זעזוע קשה ובעיות שרפיק מבין אותם טוב והוא מנסה כרגע למצוא פתרונות כדי להשאיר את מרזוק בקואליציה, במילים אחרות רפיק מתחנן למרזוק לא לעזוב.

עכשיו שהנהלת המועצה אישרה תכנית הבראה גרועה ביותר, ללא שום יעדים שנותנים פתרונות לעתיד הצעירים והצעירות וחברי המועצה הסמיכו את רפיק לנהל משא ומתן בתיק סונול כנען, ניתן בפירוש להגיד לתושבי דאלית אל כרמל, אכלתם אותה וזו לא מצלמה נסתרת זה אמיתי.

זו הזדמנות לאחל לרפיק חלבי ראש המועצה, להתעורר מהחלום בו הוא שרוי ולהתחיל לחשוב בראש עירוני ולא כפרי, כך לא ניתן להוביל כפר בו מתגוררים אנשים טובים וברובם משכילים ומלומדים, שמנהלים פרויקטים גדולים ושמביטים למועצת דליה מגלים התנהלות חובבנית שבאה רק לשלם משכורות לעובדים, כך לא מנהלים.

כתבה נוספת מתאריך 19/10/2014

מרזוק קדור בפנים או בחוץ ?

מרזוק קדורבכיר במועצת דאלית אל כרמל סגן ראש המועצה מרזוק קדור הודיע על כינוס מסיבת עיתונאים בתחילת השבוע הבא, ככל הנראה מרזוק ימסור הודעה על אכזבתו בפרשת סונול ואזור התעשייה ואז יודיע על התפטרות.

מרזוק קדור הודיע שיכנס מסיבת עיתונאים ביום ראשון 26-10-2014 בביתו בשעות ערב, מרזוק נחוש לעדכן את ציבור בוחריו על השנה בה הוא משמש כסגן ראש מועצה ומחזיק תיק התשתיות במועצת דליה.

בחודשים האחרונים מרזוק וראש המועצה רפיק חלבי נמצאים בקשר מתוח, מאז שמרזוק ביקש לקדם את פרשת סונול כנען ואזור התעשייה, בעוד מנגנון המועצה ממשיך את דרכו של כרמל.

מרזוק קדור אחד מחברי המועצה הבולטים והחרוצים במועצת דליה, נמצא בקשר עם החברה המקומית מסביב לשעון, עם בחירתו למועצת דליה בקדנציה שניה, מרזוק עבר לצד הלא מוכר הקואלציה, בה ככל הנראה לא מצא את עצמו והוא מתכוון לנטוש את העגלה כבר בשנה הראשונה.

בחודשים האחרונים הייתה התארגנות במחנה של רפיק שמטרתה להדיח את רפיק מראשות המועצה, למרות שזה רק בגדר של דיבור, אבל הרבה אנשים נחשפו לדברים ואולי זה מה שמביא את מרזוק להגיד את מה שיש לו להגיד על המועצה הנוכחית.

מקורבי רפיק כבר מגיבים שמרזוק לא צודק והוא פועל מתוך אנטרסים אישיים ללא התחשבות במצב הקיים ואין לו זכות במיוחד עכשיו להתנגח ברפיק.

חלק מהאנשים השותפים בהתארגנות החדשה, מדברים על אכזבתם מרפיק ותפקדו כראש מועצה ומוסיפים שאם יתקיימו בחירות היום, רפיק לא יקבל 500 חלבי,  בגלל התנהגותו בכל הפרשות והעניינים החשובים שהבטיח לטפל בהם בתקופת התמודדותו בבחירות.

זמנית, אנו לא יכולים לדווח על כל הדברים שידועים לנו, נמשיך לעקוב מקרוב אחרי הנהלת מועצת דליה שהולכת לדרך החדשה שלא הכרנו.

תגובות

8. מרזוק לפני 9 שנים
מה יהיה בסוף מרזוק
7. מועין לפני 9 שנים
הציבור מודה לך מרזוק
6. תושב לפני 9 שנים
מרזוק אתה תותח
5. עובד רשות לפני 9 שנים
מנתח פוליטי
4. וליד לפני 9 שנים
טוהר המידות
3. תושב לפני 9 שנים
כל הכבוד מרזוק
2. זידאני לפני 9 שנים
מרזוק צודק
1. עמיר לפני 9 שנים
זו גדולתו של מרזוק קדור

מומלצים