מדוע רפיק לא פועל נגד השלטים האלה?

בקיר מגרש הכדורגל בדאלית אל כרמל מספר שלטי חוצות שעובדים כל השנה ובתמורה לא משלמים שקל אחד לטובת הקופה הציבורית ואת הלכלוך מהשלטים משאירים בשטח,תגובת רפיק חלבי ותגובת מבקרת המועצה עו"ד סועאד זהראלדין-חסון.

15.01.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מדוע רפיק לא פועל נגד השלטים האלה?

איך יתכן שראש מועצה שאמור להגן על הרכוש הציבורי מפקיר אותו לטובת כל מיני חברות שהשתלטו על הרכוש הציבור לטובתם האישית בלבד?.

האם זה יתכן שחברה שמרוויחה הרבה מאוד כסף מפרסום על חשבון הציבור ממשיכה כל כך הרבה שנים לעבוד בשטח דאלית אל כרמל, ללא כל מפריע או בקשה להסדרת תשלום?.

מאז עיריית הכרמל עד יום זה, לא שילמה החברה הזו לטובת הקופה הציבורית שקל אחד ובנוסף את הלכלוך של השלטים משליכים ומשאירים בשטח הישוב, כי אין מי שיפסיק את זה, למרות כל ההתרעות הקודמות והפניות למועצה שלא עושה כלום בנדון.

תביטו לתוכנית ההבראה, לא תמצאו סעיף אחד שמדבר על השלטים האלה שיכולים להכניס לדאלית אל כרמל אלפי ש"ח בכל חודש והשאלה האם זה במקרה?.

הפעם אנו לא מסתפקים בפרסום נוסף הקשור לזה ומפנים את התלונה למשרד הפנים ולמחלקה המשפטית ולמבקרת המועצה עו"ד סועאד חסון שהתייחסה יותר מפעם לנושא והמועצה מתעלמת.

השלטים

המועצה טוענת מזה שנה שהעבירה בקשה לחברה שתסדיר את העניין ואחרים יגידו לכם שהמועצה פנתה לחברה לטפל בזה ומה לא יספרו לכם, אבל בשטח אותו הדבר ממשיך ומה שהיה במועצת כרמל ממשיך במועצת רפיק.

לציבור אל תבואו בטענות למדינה, אנחנו אנשים שלא יודעים להתנהל בכלום ועל המדינה לקחת את המועצה ולנהל אותה. בעיר יהודית שום חברה לא יכולה לבוא ולהציב שלטים בגודל כזה מול כולם, להרוויח כסף ולא לשלם למועצה שקל אחד, אם לא היה לחברה הזו גב חזק ברשות המקומית הדברים היו אחרת.

ראש המועצה רפיק חלבי בתגובה למיוחס בכתבה: "נשלחה התראה אחרונה למאהר זועבי, עמיר באשא ויזיד חדיד, להסדיר את חובם למועצה חמש שנים אחורה, סקר שלטים הוטמע בארנונה, ותוך מספר שבועות יפורסם מכרז שילוט".

תגובת מבקרת מועצת דאלית אל כרמל עו"ד סועאד זהראלדין-חסון, למערכת פורטל הכרמל, בנושא השילוט:

1. הסדרת נושא השילוט בתחום המועצה עלה במספר דוחות ביקורת שערכה הח"מ. האחרון הוא דו"ח הביקורת לשנת 2012 שכלל עדכון נכון לסוף שנת 2013.  מפנה את כב' לאמור בדו"ח, סעיף 1.6, עמודים 44-50 .

2. צר לי שחרף המלצות ופניות שונות ונישנות בנושא, טרם הוסדר תחום השילוט והשלטים, בין היתר, המפרסמים לכאורה המשיכו לפרסם שלטים בשטחים ציבוריים ללא היתר כדין.

3. במהלך שנת 2014 נערך סקר שילוט עסקים והוטמע במערכת הגביה. המועצה צפויה להוציא הודעות חיוב למפרסמים.  נוסף על כך, דווח כי המועצה נערכת לפרסם מכרז בנושא מתן רשות
שימוש ופרסום שלטים בשטחים הציבוריים בתחומה.

יתרה זו, דווח כי נשלחו התראות למפרסמים שלטים שלא כדין בשטחים ציבוריים.

4. ראוי להפנות את השאילתא שבנדון והשאלות שכב' מעלה בהתייחס להפעלת סמכויות ראש המועצה בתחום זה אליו ולקבל את תגובתו.

5. מודה על פנייתך אלינו.

תגובות

4. עספאני לפני 9 שנים
רפיק זה בלוף גדול
3. בעל עסק לפני 9 שנים
למה השלטים האלה שלא ישמשו את המקומיים
2. רציונאליסט לפני 9 שנים
רפיק אבד את האימון
1. תושב לפני 9 שנים
רפיק סחיט

מומלצים